S
sori
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:No ohhoh. Taas musta tehdään alotuksia...
memmu, oliko nyt kivaa? Mä en sentään kokonaista aloitusta tee susta ja sun tyhmyydestä. Älä ota kaikkea niin ittees. Ei tartte lukea jos ei kiinnosta.
JA KUINKAKOHAN MONTA KERTAA PITÄÄ TOISTAA PALSTALAISILLE ETTEN PIDÄ ITTEÄNI MITENKÄÄN TÄYDELLISENÄ.
Nyt muakin alko ottaa aivoon ihan kunnolla.
Juu, poltin muutaman tupakan raskausaikana. Kyllä, seurustelin narsistisen alkoholistin kanssa joka pahoinpiteli mua raskauden aikan enkä edes jättäny sitä ekalla kerralla, tai tokalla tai kolmanella. Vasta joskus sadannella. Syön myös juustoa joskus. Ja jätskiä. En ole nyt nukkumassa vaikka kuinka tiedän että mun on nyt tosi huono valvoa. Olen kärsiny masennuksesta, syömishäiriöstä, olen juonut liikaa, olen polttanut tupakkaa, olen tehnyt vaikka mitä muuta pahaa.
NONIIN; SIINÄ TEILLE LISÄÄ EVÄSTÄ REPIÄ MUN KOKO PERSOONA PALASIKS.
En ymmärrä miks täällä aina mennään niin henkilökohtaisuuksiin.
Miksi sinä itse höpiset kaiken näköisestä kuten maidon ja juuston ja ym tarpeellisuudesta siihen tyyliin että ne ei ole terveellisiä! Sulla ei nyt kyllä mene kaikki hyvin! En yhtään epäile jos olet lapsesi neuvolassa lääkärille sanonut ettet tiedä onko se yöllä syönyt ja vauva on hei 4kki!