ärsyttää erään palstalaisen blogiinsakin photarilla muokatut kuvansa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en ymmärrä mitään kuvien muokkaamisesta, mutta noin niinkuin yleisesti aika hassua vetää tuollaisesta herne nenäänsä :). Eri asia tietysti puhdas valehtelu. Siis jos laittaa kuvansa, joka on muokattu ja sitten väittää että kuva on muokkaamaton. Mutta onko siis tämä kyseinen blogisti sitten jokaisen kuvan kohdalla erikseen tai ihan yleisestikin väittänyt ettei muokkaa kuviaan? Jos ei, niin aika outoa että se muokkaaminen harmittaa.

Tai no, muokkaaminen ylipäätään ei kait pitäisi ketään harmittaa, mutta valehtelu saakin jo vähän pänniä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26200302:

Ja voisit opetella myös lukemaan sekä kirjoittamaan.

"tosin löysin myös toisen ihanan aidon blogin jossa tilannekuvat ovat tilannekuvia eikä mitään ole tarvinnut muokkailla paremman näköiseksi. kun niin äiti sekä koko perhe näyttää luonnostaan niin hyviltä. blogiin on laitettu myös kuvia arjen sotkuista ja epäonnistumisista. ei ole pelkästään hienosti katettuja ruokakuvia ja photarilla käsiteltyjä tilannekuvia joissa itse täytyy näyttää niin hemmetin hyvältä ennenkun voi laittaa kuvaa jakoon jossa ulkoilee lapsensa kanssa..."

http://lh6.ggpht.com/_9F9_RUESS2E/T...dpQk/s800/photoshop-mistakes-enlarge-fail.jpg

okei, olen puhunut, päätän tämän sodan tähän kuvaan joka kuvaa aloitukseni tarkoitusta paremmin kun hyvin. minkäs minä sille sitten voin jos jollekin tuollainen on ookoo, tehkää mitä haluutte, en mä sitä ookkaan sanonu :D mut aina voi kysyy ja aina saa ihmetellä, myös sananvapaus on tietääkseni olemassa, varsinkin näin MIELIPIDEpalstalla.

kaunis pieni elämä ja kalastajan vaimo. Olikohan just kaks plus ja mp lehdet. En ollut tunnistaa kuvista samoiksi naisiksi, kun kuvaajana olikin joku muu kuin he itse. Eipä sillä silti minulle mitään väliä ole.

C'moon! Fotarointi on nykypäivää haloo!

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/kuva-sauli-niinistosta-poyristyttaa-raskaasti-photoshopattu---vertaa-itse/art-1288462723326.html

jos teidän mielestä photoshopatun vastakohta on meikitön ja rähjäinen ihminen, niin ookoo. mulle taas photoshopatun vastakohta on ihan vaikka kauniisti huoliteltu ihminen luonnollisena eli EI muokattuna. luonnollisuudella en tarkoita meikittömyyttä ja rasvaisia hiuksia vaan sitä, että kuvaa ei ole käsitelty.

jos teidän mielestä photoshopatun vastakohta on täysin räjähtänyt kämppä tai että on sama asia muokata kuva kuin siivota suntonsa ennen kuvaamista niin ookoo. mulle taas photoshopatun vasta kohta on sellanen koti kun nyt kullakin sattuu olemaan, olkoonkin vaikka yhtä siisti kuin museo tai yhtämoinen läävä kun kaatopaikka mut oishan toi nyt outoo jos koti photoshopattaisiin siistiksi :D tavarat piilotettas ja lattia käsiteltäs smudgella tai vastaavalla työkalulla.
yhtä outoa se on ihmisen naamaankin. tavallisen suomalaisen pulliaisen blogipläsiin, jonka näkee vain ihmisen kaverit tai akskplus palstan äiti-ihmiset. ei tarvitsis muokata niinkuin mallin naamaa cosmopolitanin kanteen.

[QUOTE="öööö";26202156]Kuvien muokkaaja on..................................................(Rumpujen pärinää)................................................. MUMMELIISA!!!!!!!!!!!!![/QUOTE]

Lisäileekö se porukkaa niihin kuviinsa, monistaako pihvivateja vai mitä ihmettä?

Mä en ymmärrä mitään kuvien muokkaamisesta, mutta noin niinkuin yleisesti aika hassua vetää tuollaisesta herne nenäänsä :). Eri asia tietysti puhdas valehtelu. Siis jos laittaa kuvansa, joka on muokattu ja sitten väittää että kuva on muokkaamaton. Mutta onko siis tämä kyseinen blogisti sitten jokaisen kuvan kohdalla erikseen tai ihan yleisestikin väittänyt ettei muokkaa kuviaan? Jos ei, niin aika outoa että se muokkaaminen harmittaa.

Tai no, muokkaaminen ylipäätään ei kait pitäisi ketään harmittaa, mutta valehtelu saakin jo vähän pänniä.

no enkäs minä aloituksessani sanonut että henkilö valehtelee kuvapinoissa ettei ole lainkaan muokannut kuviaan. eikö siinävaiheessa olekin kyse puhtaasta valehtelemisesta?

[QUOTE="vieras";26216012]Itse en näe mitään eroa tollasessa, ja itsensä kaunistamisessa kirurgisin toimenpitein. Myös meikillä saa uskomatonta muutosta aikaan[/QUOTE]

kyseessä on myös oman vartalon muokkaus = hoikemmat reidet ja käsivarret esimerkiksi. kun livenä sitten näkee totuuden niin...

Yhteistyössä