Ärsyttää kun mies vaihtaa kakkavaipan niin kakkaa on jokapuolella :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nipo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nipo"

Vieras
Tiedän, että on vähän pikkumaista valittaa mutta välillä ärsyttää miten mies voi sotkea näin paljon vaihtaessaan vaippaa ja näin siis käy joka kerta ei vain sillointällöin. Miehellehän tästä ei voi sanoa koska loukkaantuu ja suuttuu.

Lapsi on reilu 1 vuotias ja edelleen kakkaa on vähän siellä ja täällä kun mies on vaihtanut kakkavaipan. Vessanlattialla, lavuaarin reunassa, olkkarin matolla, sohvatyynyillä yms. paikoissa ja sitten monesta kohtaa kakkainen peppupyyhe löytyy lattialta tai joskus kylläkin pyykkikorista mutta on liimautunut sellaiseksi kovaksi mytyksi kun on ollut erittäin kakkaisena ja märknä useamman päivän pyykkikorissa. Eniten harmittaa kun ei pese/ putsaa tarpeeksi hyvin niin iho on ärstynyt niistä kohdista mistä ei ole pesty (nivuset ja pakaroidenväli).

Tästä syystä meillä akka hoitaa noi vaippa jutut, ei tartte nalkuttaa kun saa ite tehrä oikein. Muutenkin niin pikkumaista valittaa kun kerran löytyy mies joka auttaa naistentöissä, pitäisi olla kiitollinen mielummin että ylipäätään vaihtaa.

Onkohan kuitenkin niin, että ei tykkää vaihtaa kakkavaippoja. Siksi joko välinpitämättömästi sotkee paikat ihan vaan piruillakseen sinulle "mitäs käskit TAAS vaihtaa kakkavaipan..."!

Ehkä toivoo, että sanoisit hänelle, ettei hänen tarvitsisi vaihtaa enää, koska ei osaa tehdä sitä siististi?

Olen siis kyllä huomauttanutkin mutta joko suuttuu eli kokee, että nalkutan turhasta tai sitten sanoo ettei se nyt niin tarkkaa ole.

Tuskin tahallaan sotkee koska minä kuitenkin vaihdan vaipan jos olemme kumpikin kotona. Minä olen töissä ja mies hoitovapaalla niin siksi hänelle sattuu aikausein kakkavaipan vaihto.

No ohhoh! Ällöttävää :O Meillä on kestot käytössä, eli nekin pitää vielä lapsen lisäksi pestä, ja mies tekee sen kyllä erittäin siististä ja hyvin.. Rasvaa lapsen pyllynkin joka kerta, kun taas mä en muista sitä tehdä.

Kysy häneltä, miltä tuntuisi jos se olisi aikuisen kakkaa joka paikassa? Monet unohtaa sen, että se on _paskaa_ :D

Yhteistyössä