Ärsyttää kun olen sairaana niin mieskään ei viitti sitten paljoo mitään tehdä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja e
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Luulisi, että voisi nyt enemmän panostaa siihen, koska itse en todellakaan kykene niin ei. Ei tee mitään ja makaa sohvalla ällönä.

Minäkin olen jo viidettä päivää kipeenä ja inhottaa, kun EI JAKSA tehdä mitään eikä nauttia edes kauniista ilmasta. Mieheni kyllä onneksi sentään lasta enemmän viihdyttää ja hoitaa nyt, kun on mulla voimat pois ja pinnakin tiukalla. Lähtivät just pyörälenkille (tyttö istuimessa). Mun pitäis kyllä jotain syötävää jaksaa laittaa kaikille sillä aikaa. Ei jaksais enää edes yskiä. Lomaa on ollut tämä viikko ja huomenna pitäis töihin mennä. Sekin stressaa, kun tietää, että, jos on s-lomalla, niin toiset painaa vajaamiehetyksellä (sairaalassa).

Inhottaa, kun meni lomaviikko sairastaessa! Niin väärin!

Meillä sama juttu. Siks v*tuttaakin aina sairastaa, kun tietää että heti kun olen paremmassa kunnossa, saan alkaa siivota miehen ja lasten tekemät sotkut jotka ne on tehneet mun sairastaessa. Ei auta komentelu, uhkailu, nalkutus, ei mikään.

niin,eikö ole hauskaa,et mies ei tee mitään kun nainen on sairaana,mut auta armias kun miehellä on "kuumetta"37.1 niin jo makaa sohvalla ja tekee kuolemaa ja odottaa hoivaa...

Kuumimmat

Yhteistyössä