V
"vieras"
Vieras
Oon raskaana ja laskettu aika on lauantaina. Sukulaiset on nyt n. kuukauden ajan soitelleet joka päivä, useita kertoja päivässä. Puhelut menee usein saman kaavan mukaan "Mitenkä siellä menee? Joko alkaa olla lähtö lähellä? Supistaako?". En joka kerta jaksa vastata ja jos en vastaa, tulee monta tekstiviestiä ja eräs sukulainen sanoi että "Kyllä sinun pitää vastata että tiietään että oot kunnossa". Sanoin etten päivystä koko ajan puhelinta, enkä edes ehdi ja jaksa koko ajan jutella. Vastaus oli "Joo, kyllä minä ymmärrän". Silti sama jatkui.
Sammutin kokonaan puhelimen. Nyt ne soittelee miehelle ja miehellä menee hermot. Sanoin eräälle sukulaiselle, ettei tarvii jatkuvasti soitella. Viimeksi hän sanoi puhelimessa että "Minä nyt soitin vaikka sinä kielsit" ja nauroi. Hermot menee!!
Sammutin kokonaan puhelimen. Nyt ne soittelee miehelle ja miehellä menee hermot. Sanoin eräälle sukulaiselle, ettei tarvii jatkuvasti soitella. Viimeksi hän sanoi puhelimessa että "Minä nyt soitin vaikka sinä kielsit" ja nauroi. Hermot menee!!