Ärsyttää miehessä yksi pieni juttu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Todellakin pieni juttu :) Se ei koskaan tiedä mitä se tahtoo syödä :D

Minä kun olen päävastuussa mitä tulee kaupassa käyntiin ja ruoanlaittoon, ja aina tietysti mieheltä kysyn onko mitään toiveita sen suhteen mitä kokkaan.
"kaikki käy, tee jotain mitä haluat" on aina vastaus.

Tietysti voin ottaa tän siltä kantilta, että olen mahottoman hyvä kokki, ja mies syö mitä vaan tekelettäni. Ja niin se kyllä syökin hyvällä halulla.
Olisi vaan kiva jos mies edes joskus miettisi, mitä ruoaksi teen. Se kun tuppaa menemään siihen että aina mä teen "sitä samaa" sapuskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Todellakin pieni juttu :) Se ei koskaan tiedä mitä se tahtoo syödä :D

Minä kun olen päävastuussa mitä tulee kaupassa käyntiin ja ruoanlaittoon, ja aina tietysti mieheltä kysyn onko mitään toiveita sen suhteen mitä kokkaan.
"kaikki käy, tee jotain mitä haluat" on aina vastaus.

Tietysti voin ottaa tän siltä kantilta, että olen mahottoman hyvä kokki, ja mies syö mitä vaan tekelettäni. Ja niin se kyllä syökin hyvällä halulla.
Olisi vaan kiva jos mies edes joskus miettisi, mitä ruoaksi teen. Se kun tuppaa menemään siihen että aina mä teen "sitä samaa" sapuskaa.

Mitäs emäntä? :D

Täällä myös sama. Olisi kiva, jos mies joskus päättäisi ruuan ja myöskin valmistaisi sen. Muttei tuo suostu tekemään kuin ranskalaisia ja nakkeja tai pihvejä, ei puhettakaan salaateista yms.

ei munkaa mies tiedä. sit ku se syö monta kertaa päivässä eli sille pitää aina olla jotain extra ruokaa sen lisäks että mä teen ruoan joka päivä. sit jos siltä kysyy että mitä se haluis seyödä "en mä tiedä" tai "en mä jaksa ajatella" tai "en mä voi tietää mitä mun muutaman tunnin päästä tekee mieli" eli mun pitää tietää ja jaksaa ajatella mitä herran tekee mieli myöhemmin sinä samaisena päivänä sen lisäks että mä mietin senki mitä me koko perhe syödään :o

Ihanaa kun muillakin on sama ''ongelma''. On niin vaikee aina päättää mitä tekis, mut ei ikinä juuta tai jaata kun aina se on ihan sama. Ainut mitä ei syö on sienet muuten menee mikä vaan vaikka ei niin välittäiskään, mutta ei kyllä sitä tuo ilmi vaikka pyytäisinkin.

Uusimmat

Yhteistyössä