Ärsyttää noi tuntemattomat numerot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Onnsku

Aktiivinen jäsen
12.01.2007
7 767
0
36
Mulle on soitellut jo viikon joku tuntematon numero. Monta kertaa päivässä :headwall: Se soi niin vähän aikaa etten ehdi vastaamaan..

Tänään päätin pitää puhelimen lähellä, että ehdin vastata. Kyllä mä tajusin, että se on joku myyjä, mutta pakko vastata, että se soittelu loppuis.

Ihan niinku sille soittajalle iskis joku nolous ja laittais luurin kiinni melkein heti ku alkaa hälyttää :D

Sanoin hänelle kyllä, että olet viikon soitellut ja mä en oo ehtiny vastaamaan :xmas: hän sitten puolusteli, että joku kollega... :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja leena:
sama juttu täällä ja välillä soittaa ilta kasinkin jälkeen

Tämän takia mulla heräsi uteliaisuus, koska en ois uskonu että ne soittaa niin myöhäänkin.

Joo mulla on ja sillei et en oo kerinny vastata ja sit ku olin nuorimmaisen kanssa eilen ulkona,ni vanhempi poika sit vastas ja sano et laitto luurin korvaan

Jossain kuulin mainostettavan sellasta palvelua että tuntemattoman numeron soittaessa automaattisesti ettii soittajan jos tiedot saatavilla. Mahtaa maksaa maltaita, kun ei oo todella ilmasta niitä tietoja muutenkaan kysellä.

Mä en yleensä vastaa niihin. Siis jos ei näy numeroa tai en tiedä kenen on. Kerran se kyllä "kostautui", aikansa mulle oli itsepintaisesti joku yrittänyt soittaa samasta numerosta ja päätin vihaisena viimein vastata. Sieltä sanottiin "rikospoliisista päivää, ollaan yritetty tavoitella..." B)
Hävetti. (soittelivat mun varastetusta kamerasta joka oli löydetty ihan toiselta puolen Suomea, vähä kyllä sydän tykytti ensiks että mitä oon tehnyt...)

Alkuperäinen kirjoittaja Maniokki:
Mä en yleensä vastaa niihin. Siis jos ei näy numeroa tai en tiedä kenen on. Kerran se kyllä "kostautui", aikansa mulle oli itsepintaisesti joku yrittänyt soittaa samasta numerosta ja päätin vihaisena viimein vastata. Sieltä sanottiin "rikospoliisista päivää, ollaan yritetty tavoitella..." B)
Hävetti. (soittelivat mun varastetusta kamerasta joka oli löydetty ihan toiselta puolen Suomea, vähä kyllä sydän tykytti ensiks että mitä oon tehnyt...)

:D

Yhteistyössä