Mitä h-ttiä niitä tarvii lahjoitella? Antaisivat silläkin rahalla jotain muuta, joka ilahduttaa perhettä. :'( Joo ja mies ei ole alkoholiongelmainen, mutta juo kyllä pullon kun sellaisen on kerran saanut. Muija vaan sattuu olemaan silloin joko viimeisillään raskaana tai imeväisen kanssa kotona. Kele.
Niin ja tässä ei ainakaan nyt voi sanoa, että lahja kuin lahja, ajatushan se on tärkein. |O
Niin ja tässä ei ainakaan nyt voi sanoa, että lahja kuin lahja, ajatushan se on tärkein. |O