Alkuperäinen kirjoittaja miukuli:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja S:
Kaverisi on ainoastaan fiksu ja haluaa piikitella sinua koska olet yhtaan miettimatta raskaana alyttomassa tilanteessa. Mutta han ei voi suoraan sanoa etta olet holmo kun et mieti rahatilannettasi ennen lastentekoa.
No on sitä mietitty mutta ei vaan voi mitään sille jos työsopimusta ei jatkettukkaan. Ois aika vähän lapsia tässä maassa jos vaan ne joilla on vakipaikka niin sais lapsia tehdä.
Just, kiinnität sitten huomiota kaikkein idareihinmpiin vastauksiin..
Et ilmeisesti ymmärrä, miten kipeä asia lapsettomuus voi olla? Varsinkin, kun sitä on jatkunut pitkään, tuntee itsensä saamattomaksi ja aliarvoiseksi paskaksi. Varsinkin kun on niitä utelevia kyselijöitä "jokos on nyytti tulossa" ym. Kaikki mikä liittyy lapsenhankintaan, kaikki utelut tuntuu tosi pahalta. Eikä silloin todellakaan tee mieli avautua niistä tunteista. Varsinkaan jollekin kaverille. Todella hyvälle ja läheiselle ystävälle ehkä, mutta pääasiassa se on kyllä ihan pariskunnan oma asia. Ihan sama, mitä muut ajattelee asiasta. Lastenhankinta ja lapsettomuus kun eivät ole mitään sellaisia asioita, joista pariskunnalla on tilitysvelvollisuus kaikille tuttaville ja sukulaisille!
Ja mistä sinä päättelet että ap:n kaveri ikinä edes haluaisi lapsia?
Kaverini todella ainakin 3 vuotta sitten oli lapsia hankkimassa. Mutta erosi miehestään ja nyt uuden kanssa kuulemma on rahasta kiinni. Exän kanssa he elivät vielä tiukemmilla kuin me mutta lapsia yrittivät.
Jos tosiaan olisi se lapsettomuus niin eikö kantsisi vaan kertoa? Itse en ole kun pari kertaa kysynyt että koska he hankkivat lapsia. Itse on muilla kerroilla aloittanut keskustelun kun olen vaan sanonut että minulla on vauvakuume niin ystävä vastaa aina siihen että hän tekee lapsia vasta sitten kun on vakituisesti töissä.
Onko sitte vaan vittuilua sitä kohtaan että mies ei ole saanut vakipaikkaa töistä. On tuo työasia meille itselle vaikea myös, mutta mitäs teet jos ei ole töitä.
Ei oel varmaan vittuilua, mutta koita nyt idiootti tajuta, että lapsettomuudesta ei aina tee mieli avautua edes parhaimmalle ystävälle. Puhumattakaan siitä "kaverista", jota NIIIIIIIIN ärsyttää kun tämä ensiksi mainittu kaveri ei nyt ole heti haluamassa niitä lapsia.
Your point?
Että se ärsyttää.. Sanoin jo alussa..
Voivoi kun pikkuraukkaa ärsyttää. Sun alotukses taas ärsyttää mua, tiäksä? Kun jotkut aiat ei vaan sulle kuulu, eikä kellään ole velvollisuutta, varsinkaan sun kaverilla, kertoa sulle lapsenhankkimisistaan, niin vittuako valitat? Taidat olla helvetin lapsellinen, kun pitää omaa ärsytystään noinkin kakaramaisessa uteliaisuuskysymyksessä tulla valitteleen tänne, sen sijaan, että tajuaisit itse, kuinka vammainen olet tuossa suhteessa. Toivottavasti sinun lapsesi eivät peri tuollaista sairaalloisen uteliasta "Mun on pakko saada tietää miksei naapurin Merja hanki heti lapsia, tai muuten ärsyynnyn"-ominaisuutt, joka sinulla tuntuu olevan vahvana..
Joten, haista paska ja painu perseeseesi.