[QUOTE="vieras";23689979]Meillä on ollut vähän samaa ongelmaa, eli itse olen ahkera valokuvaamaan ja erityisesti tykkään ottaa kuvia perhetilanteista, lapsista... Mies taas lomamatkoillakin ottaa kuvia jostain patsaista tms., joita ei kukaan koskaan jaksa jälkikäteen katsella. Oikein rajaa kaikki ihmiset kuvista pois. No meillä ollut sitten sitä, että lapsista ja miehestä on tsiljoona kuvaa: mies lukee lapsille kirjoja, mies remuaa lasten kanssa, mies tekee pihatöitä lasten kanssa, mies puuhailee lasten kanssa leikkipuistossa... Välillä jos meidän valokuvia selailee, voisi saada kä'sityksen että mies on yksinhuoltaja, koska äitiä=minua ei näy missään kuvissa. Olen tästä miehelle sanonutkin ja on hän nyt pikkaisen petrannut, mutta välillä täytyy ihan sanoa häenlle suoraan, että otatko nyt kuvan minusta ja lapsista. No ottaa sitten yhden kuvan ja se on siinä, oli sitten jollakulla silmät kiinni, joku vähän "tärähtäneenä" kuvassa tms.[/QUOTE]
No juuri näin! Mäkin pyydän kuvaamaan ja oon sanonut tuosta, että ei maksa mitään jos ottaa useamman kuvan, niin tuo sitten ottaa sarjassa niitä kuvia tasan samasta kuvakulmasta ym.. Eli kuvat on sitten samanlaisia, osassa vaan silmät kiinni tms.