Ärsyttää!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essie

Aktiivinen jäsen
06.06.2009
7 168
1
36
|O |O

Yks entinen kaveri kiusaa edelleen sen eksää, v*ttu se akka on sekaisin!
Jo silloin kun ne oli yhdes ni väitti et tää mies hakkaa sitä, viilteli itteään ja väitti et se mies olis tehnyt ne yms. Nyt sit ne on eronnu jo aikoja sitten ja tää mies ei ole nähnyt moneen viikkoon ja kylillä liikkui huhuja et tää mies olis hakannu tän muijan ihan hiljattain.
Ja joku aika sitten tää jätkä sai postiluukusta tappouhkauksen ellei muuta pois kaupungista heinäkuuhun mennes |O

Tekis niin mieli lähtee kesällä matkailemaan ja tapaamaan tätä muijaa :kieh:

Kuulostaa pahanlaatuiselta hätähuudolta. Monet itsensä viiltelijät ovat hyväksikäytön uhreja. Myös taipumus tekeytyä uhriksi voi olla piilotajuinen tarve tiedostaa oma kohtalo.

Saatat pelastaa ihmisen elämän, jos menet hänen luokseen ja osaat aidosti välittäen kysyä, mitä kauheaa hänelle joskus kauan sitten tapahtui. Ehkä hän murtuu (koska niin kauan on yrittänyt tulla kuulluksi) ja kertoo kaiken, ja paraneminen alkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Matriarkka:
Kuulostaa pahanlaatuiselta hätähuudolta. Monet itsensä viiltelijät ovat hyväksikäytön uhreja. Myös taipumus tekeytyä uhriksi voi olla piilotajuinen tarve tiedostaa oma kohtalo.

Saatat pelastaa ihmisen elämän, jos menet hänen luokseen ja osaat aidosti välittäen kysyä, mitä kauheaa hänelle joskus kauan sitten tapahtui. Ehkä hän murtuu (koska niin kauan on yrittänyt tulla kuulluksi) ja kertoo kaiken, ja paraneminen alkaa.

Se akka on vaan päästään sekaisin ja huomion kipeä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:

Ihmisen (itse)tuhoavaan käytökseen on aina syy. Kukaan ei synny tuollaisena. Toisaalta tuon kaltaisessa asiassa auttaminen ei ehkä olekaan Sinua varten, kun kommenttiasi tarkemmin ajattelee.

Alkuperäinen kirjoittaja Matriarkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:

Ihmisen (itse)tuhoavaan käytökseen on aina syy. Kukaan ei synny tuollaisena. Toisaalta tuon kaltaisessa asiassa auttaminen ei ehkä olekaan Sinua varten, kun kommenttiasi tarkemmin ajattelee.

Ei todellakaan kiinnosta mikään sortin auttaminen (kun kerran eutanasiakin on laissa kielletty) kun oon kattonut vierestä kun se on pilannut monen ihmisen elämät. Ja juu, oon yrittänyt auttaa mutta kun se ei halua nousta tuosta helvetistään.

Minusta on tyhmää ja idioottimaista kirjoitella tuollaista kuin sinä. Vai oletko ollut koko ajan sen jätkän vieressä yötäpäivää? mistä tiedät kumpi puhuu totta ja kumpi ei?

oletko sen jätkän uusi nainen vai mistä tiedät kuka on pilannut kenenkin elämän?

Yhteistyössä