Ärsyttäää!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh!!!!!!!!!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argh!!!!!!!!!!!!

Vieras
anoppi meni ostaa joltain työkaverilta käyttetyjä vaatteita mun tytölle!!! se majso niistä 80e ja ne on muka pari kertaa käytetty!!!!! nyt pitäis olla ikuisesti kiitolinen!!! ärsyttää oikeesti ihan sikana ku mä en osta lapsileni mitää käytettyä ostaan aina uusia!!!!! nyt mies on sitä mieltä et i tarvi ostaa ja mä oon taas sitä mieltä et en oo käyttämäs niit!!!!!! vittu et oikeesti ottaa päähän

Oikeesti, kuka tietää onko vaate jota pidät lapsellasi uutta vai vanhaa ellet ite tee siitä samanlaista numeroa kuin nyt teet? Toinen on pistänyt ISON rahan sun lapseen tarkoittaen hyvää ja sä kehtaat panna noin :o Käytöskirjan olisit ansainnu :kieh:

sama juttu.mulla on ollut periaatteena aina että vaatteet niin omat kun lapsenkin on uusia, en vain halua käytettyjä . harvoin kierrätän edes sisarukselta toiselle. anoppi tuo kirpparilta vaikka olen miljoona kertaa sanonut että ei kiitos

no hyvä et en oo ainoo!!!! mä en nyt vaan pysty käyttää niit ihan sama monta kertaa niitä pesen!!!!sillä 80e ois kaupasta saatu ihan hyviä vaatteita!!!!ja uusia!!