H
hermot meni
Vieras
Kuinka hukassa voi käytöstavat olla näillä ihmisillä, todella epäkohteliasta. Viimeksi eilen uimahallissa törmäsin tällaiseen. Hallissa on suihkut vierekkäin ja niitä erottaa sermit. Olin itse suihkussa ja viereisen sermin taakse tuli äiti pienen poikansa kanssa. Jossain vaiheessa poika tuli minun puolelleni ja tuijotti, kun peseydyin. No, ei siinä nyt vielä mitään, jos joku satunnainen lapsi vähän katsoo, mutta kun hän oikein jäi siihen tuijottamaan ja äitinsä ei tehnyt elettäkään hakeakseen lastansa pois! Lässytti vain tälle viereisestä kopista jotain turhanpäiväistä.
Lapsi seisoi toljottamassa minua koko sen ajan, kun peseydyin. Lähdimme suurin piiretin yhtä aikaa tämän äidin kanssa pois ja matkalla pukuhuoneeseen tämä lapsi vaan tuijotti ja äiti vaan hymisteli maireana.
Myös saunassa ja pukuhuoneissa olen usein törmännyt tällaiseen käytökseen. Kerran pukuhuoneessa pikkutyttö tuli katselemaan pukeutumistani, lopulta meni kassilleni ja alkoi tutkia rasvoja jne. Siis otti ihan käteen. Ja äiti vaan kujertaa, että "kultaa..kohta puetaan". Toki tuollaiseen puutun jo itsekin, mutta vituttaa puuttua, kun se ei ole mun tehtävä!
Mistä tämä johtuu?
Lapsi seisoi toljottamassa minua koko sen ajan, kun peseydyin. Lähdimme suurin piiretin yhtä aikaa tämän äidin kanssa pois ja matkalla pukuhuoneeseen tämä lapsi vaan tuijotti ja äiti vaan hymisteli maireana.
Myös saunassa ja pukuhuoneissa olen usein törmännyt tällaiseen käytökseen. Kerran pukuhuoneessa pikkutyttö tuli katselemaan pukeutumistani, lopulta meni kassilleni ja alkoi tutkia rasvoja jne. Siis otti ihan käteen. Ja äiti vaan kujertaa, että "kultaa..kohta puetaan". Toki tuollaiseen puutun jo itsekin, mutta vituttaa puuttua, kun se ei ole mun tehtävä!
Mistä tämä johtuu?