H
huh
Vieras
siis se, että tekee vaan ne pakolliset kirjalliset tehtävät ja ei mitään muuta? ei lue kappaleita eikä lue kokeisiin - paitsi jos pakottaa.
rankkaa.
rankkaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja one of those kids:No miksi ihmeessä SINUN pitäisi penskaasi pakottaa lukemaan niitä kappaleita tai kokeisiin? Kun hän itse älyää, että hyviä numeroita ei saa lukematta, hän luultavasti alkaa lukemaan läksynsä. Hänen koulumenestyksensä ja tulevaisuutensa se on, ei sun. Älä siis vaivaa päätäsi tuollaisella.
Alkuperäinen kirjoittaja one of those kids:No miksi ihmeessä SINUN pitäisi penskaasi pakottaa lukemaan niitä kappaleita tai kokeisiin? Kun hän itse älyää, että hyviä numeroita ei saa lukematta, hän luultavasti alkaa lukemaan läksynsä. Hänen koulumenestyksensä ja tulevaisuutensa se on, ei sun. Älä siis vaivaa päätäsi tuollaisella.
ja siis kyllä mun mielestä kuitenkin koulu-uran alussa voi auttaa uusissa jutuissa. eka-tokalla kokeita ei edes ole kuin matikassa, ja niihin ei tarvitse lukea mitään. joten kolmannella neljännellä lukeminen on vielä vähän outo juttu. siis kokeisiin lukeminen ja kappaleiden lukeminen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja one of those kids:No miksi ihmeessä SINUN pitäisi penskaasi pakottaa lukemaan niitä kappaleita tai kokeisiin? Kun hän itse älyää, että hyviä numeroita ei saa lukematta, hän luultavasti alkaa lukemaan läksynsä. Hänen koulumenestyksensä ja tulevaisuutensa se on, ei sun. Älä siis vaivaa päätäsi tuollaisella.
sanoinko että olen pakottanut? lukisi jos pakottaisin mutta en pakota.
ja täten ei lue. ei lue koskaan juuri noita toivoliinin mainitsemia yltin kappaleita, eikä uskonnon. sanoo vaan että ne on koulussa luettu yhdessä.
nyt alkanut mennä niin laiskaksi että ei lue edes kokeisiin. ärsyttää.
ja kyllä minä siitä yritän muistuttaa ja kannustaa lukemaan, mutta pakottaa ei voi.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja one of those kids:No miksi ihmeessä SINUN pitäisi penskaasi pakottaa lukemaan niitä kappaleita tai kokeisiin? Kun hän itse älyää, että hyviä numeroita ei saa lukematta, hän luultavasti alkaa lukemaan läksynsä. Hänen koulumenestyksensä ja tulevaisuutensa se on, ei sun. Älä siis vaivaa päätäsi tuollaisella.
Ei kaikki lapset "kaipaa" hyviä numeroita, joten voi olla että sitä ahaa elämystä odotellessa voi koulunkäynti mennä jo niin huonolle tolalle, että vaikea enää sitä menestystä alkaa metsäsätämään. Lapset ovat lapsellisia. Itse tajusin vasta korkeakoulussa, että opiskelen itseäni varten, jolloin lukemisesta ja opiseklusta tuli hauskaa -ainakin välillä- . Siihen saakka en lukenut läksyjä, kokeisiin luin ja sain suht hyviä numeroita. Onneksi äiti pakotti silloin lukemaan edes hiukan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei harmita, kun en ole laiskaksi opettanutlukee läksyjä itseään varten, ihan omatoimisestikin.. juuri äsken meni nukkuun , siis kolmasluokkalainen ja ennen sitä kyselin vielä enkun sanoja, kun huomenna on koe, ja osaa kyllä hyvin =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei harmita, kun en ole laiskaksi opettanutlukee läksyjä itseään varten, ihan omatoimisestikin.. juuri äsken meni nukkuun , siis kolmasluokkalainen ja ennen sitä kyselin vielä enkun sanoja, kun huomenna on koe, ja osaa kyllä hyvin =)
vai niin, miten sitä opetetaan ahkeraksi? minä luulin, että ihminen on luontaisesti vähän laiska...
Syytä itteäs vaanAlkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:kyllä joskus. varsinkin noiden isompien kohdalla. kun ei edes aamupalaa osata tehdä,kun on totuttu että äiti tekee sen :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:tähän saakka kokeista on tullut kiitettäviä lukematta, mutta en usko, että arvosanat pysyvtä hyvinä jos ei lue yhtään.