Ärsyttäiskö sua??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi vitalis!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi vitalis!

Vieras
Jos sun mies olis aikoinaan valehdellu sulle jostain akasta. Sanonu, ettei koskaan ole ollut mitään, siis että ootte VAIN JA AINOASTAAN istunu samassa autossa joskus. Sitten ilmeniskin, että miehes onki ollu sen muijan luona yötä. Ja tämä kaikki siis entisessä elämässä, ei sillon, kun miehesi sun kanssa on ollut. Mutta miehes sanoo ettei se koskaan sen muijan kanssa mitään tehnyt, oli vain yötä. No, tuokin on sellanen asia, että uskosko vai ei..? :O Mut niin se kivenkovaa väittää. Yhteisen lapsemme kautta, ja käsi sydämellä vannonut.

No, ärsyttäiskö sua, jos ootte nyt miehenne kanssa suunnitelleet muuttoa johonkin muualle, ja sitten käykin ilmi, että sama muijakin on sinne muuttamassa!!! Voi vitalis, mulla meni kyllä halut muuttaa kyseiseen kaupunkiin, vaikka se iso onkin, mutta silti. Oonko mä jotenkin nyt herkkis, tai liian lapsellinen? Tai mitä mitä mitä??? Ääh, menee hermot.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
en jaksanut lukea kuin joka toisen sanan, mutta kerron ettà minua àrsyttàà ainakin sanat akka, muija....

mikä niissä ärsyttää, nimityksiä naisesta, mä en ole feministi niin mä ymmärrän hyvin noi nimitykset

en jaksanut lukea kuin joka toisen sanan, mutta kerron ettà minua àrsyttàà ainakin sanat akka, muija....

Samat sanat. Miks sun miehen pitää vannoa jotain entisen elämän juttuja ? Ihan outoo. Mä en tiedä miehen entisestä elämästä mitään enkä haluakaan tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Samat sanat. Miks sun miehen pitää vannoa jotain entisen elämän juttuja ? Ihan outoo. Mä en tiedä miehen entisestä elämästä mitään enkä haluakaan tietää.

No ei tarvi vannoa, mutta kerran tuli vaan puhetta. Ja mä olen sitä mieltä, että valehtelu on väärin.! Olipa kiva sitten kuulla totuus, että ei se ookkaan jäänyt siihen autossa istumiseen. Siis suoraan sanottuna, mies valehteli.

Ja kyllä mies tietää minunkin entisestä elämästäni. Ihan itse on halunnut tietää.

Tunnut olevan vähän mustasukkainen? Siis jos nuo asiat on tapahtunut ennen teidän suhdetta, niin mitä väliä? Vaikka toisaalta sitten taas ihmetyttää että miksi miehesi valehtelee asiasta.. tietääkö että olet mustasukkainen ja siksi vähätellyt asioita?

sua ei kyllä pitäis kiinnostaa sun miehes "entisen elämän" tutut/hoidot.. Mitä väliä vaikka sun ukkos ois pannu jokaista muijaa nykyisessä ja uudessa kaupungissa, kunhan se on tapahtunut ennen kuin olette aloittaneet seurustelun..???

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Siis muo ärsyttäis, jos mulle olis valehdeltu merkityksettömässä asiassa ja se laittais miettimään, voiko luottaa missään muussakaan!

No sanoppa muuta! Jos mies on puhunut jostain muusta exästään, esim. nykyisen kaverinsa siskosta (olivat yhdessä 2 vuotta) ja on puhunut siitä totta, niin ei se mua haittaa yhtään. Ihan mielenkiinnolla kuuntelin, ja olenpa sen naisen kerran tavannutkin miehen kanssa, ihan ohimennen. Mutta tuo valehtelu laitto vaan miettiin, että no miks valehteli, että onko kenties vieläkin jotain salattavaa vai... Ärsyttää...

No kyllä mua ärsyttäis, että on valehdeltu asiasta, mistä ei ole mitään tarvetta valehdella. Siis mullehan on ihan sama mitä ja kenen kanssa mun mies (nyt kun mulla sellainen onkin. :D ) on tehnyt mutta jos se huijaa että mitään ei ole ollut ja kuitenkin jotain on ollut, niin se mua sitten jo vaivaa enemmän. Ehkä sä olet hiukan liian herkkä jos sua sen naisen muuttamiset vaivaa, mutta periaatteessa ymmärrän kyllä hyvin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
sua ei kyllä pitäis kiinnostaa sun miehes "entisen elämän" tutut/hoidot.. Mitä väliä vaikka sun ukkos ois pannu jokaista muijaa nykyisessä ja uudessa kaupungissa, kunhan se on tapahtunut ennen kuin olette aloittaneet seurustelun..???

Siis ei mitään väliä! Ette nyt oikeen tajua, mitä haen tällä. Sitä, että en tiedä luotanko mieheeni, kun tämä nainen on "lähettyvillä", koska siitä on pitänyt ennenkin valehdella. Mustasukkainen olen joo, ihan normaalissa määrin. Niinkuin miehenikin.

Mun mies valehteli vähän samoin eli väitti olleensa tietyn naisen kanssa aina vain kaveri eikä mitään muuta. Myöhemmin sitten paljastui että heillä oli ollut suhdekin. Kyllä se mietitytti että miksi piti valehdella ja että oliko heidän välillään sitten edelleenkin jotain meidänkin suhteen aikana. He lopettivat jossakin vaiheessa yhteydenpidon kokonaan kunnes mies sitten jossain vaiheessa ilmoitti, että oli käynyt usein kahvilla tuon naisen kanssa ja ollut kuskina ym. eikä siis ollut vain kertonut tästä minulle. Edelleen epäilytti, mutta uskoin sitten että ei ollut mitään kun mies itse kertoi tuosta kahvittelusta.

Alkuperäinen kirjoittaja rose:

mikä niissä ärsyttää, nimityksiä naisesta, mä en ole feministi niin mä ymmärrän hyvin noi nimitykset

Mä en ymmärrä naisia jotka eivät ole feministejä :O
Sulla ei varmaan oo aivojakaan (tosin sehän selvis jo tosta aloitusviestistä...)

Alkuperäinen kirjoittaja s:

Sulla ei varmaan oo aivojakaan (tosin sehän selvis jo tosta aloitusviestistä...)

jos sana akka ja muija on niin neutraaleja ilmauksia, voitaisiin kàyttàà myòs ystàvàllisimmissà yhteyksissà, esim puhuttaessa hyvàstà ystàvàstà yms. tai tààllàkin voisi olla useammassa aloituksessa "hei akat, mità ruokaa tànààn?" tai "muijat milloin lapsilisàt tulee". turha vàittàà muuta

Kärpäsestä on tulossa härkänen.

Sä nyt vaan kehität kauheen metelin ihan tyhjästä.

Mutta mistä voin olla varma, että tämä kaikki, mistä puhun, onkin turhaa, ja tyhjää? Pelkään, että mieheni valehtelee edelleen, tai tässä tapauksessa jättää jotain kertomatta, koska niin teki sillon aikaisemminkin :/

Alkuperäinen kirjoittaja s:

jos sana akka ja muija on niin neutraaleja ilmauksia, voitaisiin kàyttàà myòs ystàvàllisimmissà yhteyksissà, esim puhuttaessa hyvàstà ystàvàstà yms. tai tààllàkin voisi olla useammassa aloituksessa "hei akat, mità ruokaa tànààn?" tai "muijat milloin lapsilisàt tulee". turha vàittàà muuta

No anna jo olla. Tämä kyseinen ihminen ei olekaan minun ystävä, joten miksi puhuisin edes siitä jotenkin yllättävän kauniisti?? Akka ja muija, okei, saattaa olla vähän ikäviä. Mutta enhän teitä ole niin kutsunut, vaan itselleni ns. "vihollista"...

Yhteistyössä