Ärsyttäiskö sua??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi vitalis!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä varmasti ottas päähän ja kovasti,mutta en mie muuttoa peruisi sen takia.Ketään ,kun ei voi väkisin pitää...Tyhmästi tehty ,kun mies valehteli ,mutta toisaalta merkityksetöntä,koska tuo oli tapahtunut jo ennen ,kun yhteen menitte.

Alkuperäinen kirjoittaja Mustasukka:
Kyllä varmasti ottas päähän ja kovasti,mutta en mie muuttoa peruisi sen takia.Ketään ,kun ei voi väkisin pitää...Tyhmästi tehty ,kun mies valehteli ,mutta toisaalta merkityksetöntä,koska tuo oli tapahtunut jo ennen ,kun yhteen menitte.

Juu, merkityksetöntä on se, että miehelläkin on takanaan elämä ennen minua. Ja hyvä että on! Niin on minullakin. Mutta se ei ole mielestäni merkityksetöntä, että mies valehtelee. Sillon asuttiin jo yhdessä, ja oltiin kihloissa.

Ei ärsyttäisi, vastaus kysymykseen. En tosin ole mustis kuten ap. Totta kai mies vähättelee kohtuuttoman mustasukkaiselle muijalleen entisiä hoitoja. Sehän ois sama kun kaivais verta nenästä, jos totuudessa pysyisi. Tai sitten mies on peluri ja petturi, mistä me palstalaiset se voitais tietää mikä se on miehiään...

Alkuperäinen kirjoittaja WhiteSocks:
Ei ärsyttäisi, vastaus kysymykseen. En tosin ole mustis kuten ap. Totta kai mies vähättelee kohtuuttoman mustasukkaiselle muijalleen entisiä hoitoja. Sehän ois sama kun kaivais verta nenästä, jos totuudessa pysyisi. Tai sitten mies on peluri ja petturi, mistä me palstalaiset se voitais tietää mikä se on miehiään...

Tää oli ketjun paras. Mä en ole normaalia mustasukkaisempi luonne. Mutta valehtelu, se on ainakin mulle paha asia!

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:

Tää oli ketjun paras. Mä en ole normaalia mustasukkaisempi luonne. Mutta valehtelu, se on ainakin mulle paha asia!

Sinä kyllä vaikutat mustasukkaiselta ihmiseltä, kun noin mitättömästä asiasta pauhaat täällä. Ihmiset valehtelevat, jotta pääsisivät helpommalla. Miehesi taitaa valehdella paljonkin..

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:

Sinä kyllä vaikutat mustasukkaiselta ihmiseltä, kun noin mitättömästä asiasta pauhaat täällä. Ihmiset valehtelevat, jotta pääsisivät helpommalla. Miehesi taitaa valehdella paljonkin..

Pauhaan? Siis suako ei ärsyttäisi, jos sun miehes valehtelis sulle? Ja kun tämä ei ole edes ainoa kerta.

Sä et kirjottelis tänne, jos miehes olis valehdellut sulle vaikka maksaneensa tärkeän laskun. Sä kirjoitat tänne, koska sua sapettaa miehes entiset naisjutut, eli oot ainakin jonkun verran mustasukkainen. Mut niinku joku kirjotti, voihan miehes pettääkin sua, jos kerta valehteleekin noin sujuvasti. Oot siinä mieles pahas paikas, et ukkos joko pettää sua tai sit se hermostuu suhun, jos ei oo petturi ja vaan valehtelee päästäkseen helpommalla (jos siis oot tosi mustasukkainen, vaikket sitä myönnä). Tulipa hankalasti selitettyä, mut ehkä tajusit mun pointin? Kaikkee hyvää sulle joka tapaukses

Valehtelu ei ole tietenkään koskaan ok, mutta pistää miettimään, mikä oli valehtelun syy;
- se että miehelläsi on jotain salattavaa
vai
- valehteliko päästäkseen odotettavissa olevalta ryöpytykseltä, jonka tiesi saavansa, jos kertoisi totuuden ?! ( eli siis miehelle entinen suhde ollutta ja mennyttä, mutta koska tietää mustasukkaisuutesi, ajatteli pääsevänsä "helpommalla" tällä tavalla)

Itse melkein kallistun jälkimmäisen puolelle, sillä jos nykyinen suhde on tasapainoinen, entisten juttujen ei pitäisi vaivata tuossa määrin. Elämä nimittäin käy pitkän päälle aika hankalaksi, jos entiset suhteet kummittelevat.....

Mä olen valitettavasti törmännyt liian usein törkeisiin miehiin, jotka voi kirkkain silmin valehdella ja pitää kahta naista, että voishan ap:n mieskin muuttaa uudelle paikkakunnalle ihan vaan siks, et olis helpompi pyörittää kahta naista. Tämä toinen nainen todennäköisesti tietää ap:sta.
Mutta tämä on vain yksi teoria, eikä todellakaan tarkoita, etteikö ap:n mies voi olla ihan vilpitön asiassa.

Itse toivoisinkin että vanhoista hoidoista kerrottaessa olisi kaunisteltu. Eihän niillä väliä.

Mutta nythän sulla alkaa jännittävä elämä, kun pääset seuraamaan onko se exhoito vielä miehesi ystävä? Tapaavatko he? Valehteleeko mies vielä? Ihan mielenkiintoista oikeastaan, jos ei ota liian vakavasti, eikä kehitä itse suhdetta heidän välilleen jos sitä ei ole.

Yhteistyössä