ärsyttävä kaveri (varoitus,aika romaani tuli..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiukku

Vieras
En käsitä miksi mulla on tarve selittää kaverilleni näitä asioita,tai puolustaa itseäni...yksinkertaisempaa olisi vaan sanoa,että ei h**v***i ku oot TYHMÄ!!

Siis. Hänen mielestään olen LIIAN KIINTYNYT LAPSEENI, koska hän ei ole koskaan ollut vieraalla hoidossa,ikää 1v3kk. (miten äiti voi olla liian kiintynyt lapseensa?)

Hän tykkää antaa hyviä kasvatusvinkkejä: "siis jos lapsi ei mene nukkumaan klo 20, sehän vaikuttaa jo kehitykseenkin!!!, ETKÖ SÄ TIENNYT VAIKKA OLET LÄHIHOITAJA!"

en ole ainut joka saa osansa hänen hyvistä neuvoistaan. Hänen exä sai lapsen, ja hänellekin kaverini neuvoi olemaan liian kiintymättä lapseen! Ja kaiken huipuksi sanoi toivovansa että lapsen äiti luovuttaisi lapsen kokonaan pois,jotta äidistä ei olisi harmia suhteessa. Se olisi kuulema lapsenkin kannalta paras!

Neiti itse hakee netistä seuraa,eräältä "lihatiskiltä" ja rakastuu oikopäätä jokaiseen,kas kun ei määrää hääkellojen soitto päivää ensi tapaamisella (tai siis jo ennen ensi tapaamista,silloin hän on jo korviaan myöten "rakastunut..",uskoo kaiken mitä hänelle sanotaan..sitten tippuu korkealta ja kovaa kun käy hassusti. Ja minulle tulee itkemään.

Juuh, sori romaani,mutta menee niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hermot!! Pitäisikö sanoa suoraan vai antaa mennä toisesta korvasta sisään,toisesta ulos??

Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Ei varmaan kannattaisi miettiä, mutta voisitko kysyä kaveriltasi, miten se vaikuttaa kehitykseen jos käy nukkumaan klo 20.

Minun olisi jo korkea aika saada tietää.

Tämän minäkin haluaisin tietää =)

Hän on kateellinen sinulle, koska olet niin hyvä äiti. Monesti olen itse saanut huomautuksia ja hirveästi päänvaivaa ihmisissä, kun haluan hoitaa lapseni itse. Meillä poika 1v2kk. ja ei ole ollut missään hoidossa, mun ei tee mieli bilettämään, haluan olla lapseni kanssa. Annan myös hirveästi rakkautta ja kehuja lapselleni. Tuntuu, että tänä päivänä olisi hyväksyttävämpää haukkua omaa lastaan ja potea väsymystä ääneen ym. Piut paut toisesta korvasta ulos.

ei hän sitä osannut selittää sen tarkemmin,mutta siitä on kuulema ihan tutkimuksia tehty... että kertokaapa mullekin jos semmoisen jostain muka löydtte... :D taitaa olla tällä lh-opiskelijalla vähän pätemisen tarve,ei vaan perusteluita löydy... ARGH

niin hänellä ei siis ole omia lapsia,ja hän aina korostaakin miten hän ei missään nimessä niitä vielä halua... Minäkin kuulema luovuin nuoruudestani liian aikaisin kun "nyt jo" tein lapsia... ikää mulla22v..
Ja olen muutenkin outo lintu kun en ole koskaan tykännyt bilettää yms..

Jos lapsi on esim. koulussa, suositus on että mennään kahdeksalta nukkumaan, jotta on aamulla pirteä. Mutta jos on kysymys pienestä lapsesta, joka nukkuu päiväunia, niin asia on aivan eri. Tai jos lapsi on vaikka kesälomalla, nukkumaanmeno voi viivästyä. Pääasia on, että lapsi saa nukuttua yöllä ikätasoisensa mukaisen tuntimäärän.

Alkuperäinen kirjoittaja kiukku:
niin hänellä ei siis ole omia lapsia,ja hän aina korostaakin miten hän ei missään nimessä niitä vielä halua... Minäkin kuulema luovuin nuoruudestani liian aikaisin kun "nyt jo" tein lapsia... ikää mulla22v..
Ja olen muutenkin outo lintu kun en ole koskaan tykännyt bilettää yms..

Tässä syy miksi on niin hyvä kasvattaja tuleville lapsilleen.....hänellä ei ole kokemusta lapsista ja siksi jakelee niitä ohjeitaan vaikka menee ihan päin puuta.
Mun sisko oli samanlainen kunnes sai tietää ettei saa lapsia,niin lopetti nevojensa antamisen...