V
vierailija Ap
Vieras
Kirjoitinko jossakin niin? Mistä ihmeestä keksit tuollaista? Ei matkusteta velaksi. Jos ei ole rahaa, niin sitten ei matkusteta. Päähän se ottaa silti.Velaksiko aiot matkustaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kirjoitinko jossakin niin? Mistä ihmeestä keksit tuollaista? Ei matkusteta velaksi. Jos ei ole rahaa, niin sitten ei matkusteta. Päähän se ottaa silti.Velaksiko aiot matkustaa?
Niin? Mieheni työpaikka on 70km päässä eikä pääse julkisilla kulkemaan vuorotyössä.Mun työpaikka on vain 20km päässä. Mulla ei ole varaa autoon.
Pitäkää lomat eri aikoihin ja menet silloin aamulla sinne lähistölle, missä mies on töissä ja jäät sinne yöksi johonkin. Mies säästää matkakuluissa sen mitä sun majoittamiseen menee. Riittääkö se?Niin? Mieheni työpaikka on 70km päässä eikä pääse julkisilla kulkemaan vuorotyössä.
Voi elämä taas. Kyllä mä haluan olla mieheni kanssa yhtä aikaa lomalla, vaikka sitten kotona!Pitäkää lomat eri aikoihin ja menet silloin aamulla sinne lähistölle, missä mies on töissä ja jäät sinne yöksi johonkin. Mies säästää matkakuluissa sen mitä sun majoittamiseen menee. Riittääkö se?
---sullahan omituinen ymmärrysVoi elämä taas. Kyllä mä haluan olla mieheni kanssa yhtä aikaa lomalla, vaikka sitten kotona!
EI ENÄÄ MITÄÄN VINKKEJÄ KOSKA EN NIITÄ EDES KYSYNYT. MÄ VAIN HARMITTELIN KUN EI OLE RAHAA LÄHTEÄ REISSUUN.
Sulla on omituinen tapa tehdä oletuksia tuntemattomista ihmisistä. Mies ihan itse kysyi multa koska mun loma on niin toivoi oman lomansa samaan ajankohtaan. Vaikka olemme lomalla yhtä aikaa niin ei meidän tarvitse toistemme kyljessä istua koko ajan.---sullahan omituinen ymmärrys
Jospa mies haluaisi olla yksin kotona lomalla![]()
https://www.vauva.fi/keskustelu/280...-kymmenelta-helsingin-kaupungin-tyontekijaltaSulla on omituinen tapa tehdä oletuksia tuntemattomista ihmisistä. Mies ihan itse kysyi multa koska mun loma on niin toivoi oman lomansa samaan ajankohtaan. Vaikka olemme lomalla yhtä aikaa niin ei meidän tarvitse toistemme kyljessä istua koko ajan.
Kuinka typeriä ihmisiä tässäkin ketjussa on. Uskomatonta.
Paula, tässä sullehttps://www.vauva.fi/keskustelu/280...-kymmenelta-helsingin-kaupungin-tyontekijalta
tuolla ei varmaan olekaan?
Tarkoitatko et kaikki muut ovat siellä?Paula, tässä sulle![]()