Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:![]()
![]()
kato heleppo se on ärsyttää
![]()
Kyllæ, næin on. Hølmøæ
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:![]()
![]()
kato heleppo se on ärsyttää
![]()
Uskallat uskallat, ainakin mulle. :saint: Mä en näet pidä helteistä, suorastaan kammoksun. En siis halkea kateudesta.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oikeesti?Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:kyllà me ulkosuomalaiset osataan àrsyttàà
:wave: Jeps ! Tai palstan arsyttamiseen riittaa ihan jo sekin, ettei ole pisteita aan ja oon paalla![]()
Johan on ärsyyntymiskynnys matalalla jos tuollainen ärsyttää.
![]()
kyllà ihan totta! tai vaikkapa se ettà kertoo ulkomaiden sààstà (huippuàrsyttàvàà)Mä kyllä harkitsen vakavasti palstailun lopettamista kun moinen alkaa ärsyttään.
![]()
ap taisikin luovuttaa. uskallanko sanoa ettà meillà on luvattu tàksi pàivàksi 35 C, hah
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Uskallat uskallat, ainakin mulle. :saint: Mä en näet pidä helteistä, suorastaan kammoksun. En siis halkea kateudesta.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oikeesti?Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:kyllà me ulkosuomalaiset osataan àrsyttàà
:wave: Jeps ! Tai palstan arsyttamiseen riittaa ihan jo sekin, ettei ole pisteita aan ja oon paalla![]()
Johan on ärsyyntymiskynnys matalalla jos tuollainen ärsyttää.
![]()
kyllà ihan totta! tai vaikkapa se ettà kertoo ulkomaiden sààstà (huippuàrsyttàvàà)Mä kyllä harkitsen vakavasti palstailun lopettamista kun moinen alkaa ärsyttään.
![]()
ap taisikin luovuttaa. uskallanko sanoa ettà meillà on luvattu tàksi pàivàksi 35 C, hah
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:eipä ole ärsyttäviä....huvittavia kyllä on.
Alkuperäinen kirjoittaja lkpp:Kaikki keiden nikistä löytyy jokin vokaali tai konsonantti. B)