Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Oletkos huomannu, et sul on tukka hävinny??
Täytyy kylä myösntää, että tuo sun pitkä tukka nuorentaa sua
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Oletkos huomannu, et sul on tukka hävinny??
Täytyy kylä myösntää, että tuo sun pitkä tukka nuorentaa sua
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Joo kyl moon huomannu et hiukset on hävinny näin vuosien myötä, ihan omasta tahosta
Tosiaan ekassa kuvassa oon 19v ja nyt 27v
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Joo kyl moon huomannu et hiukset on hävinny näin vuosien myötä, ihan omasta tahosta
Tosiaan ekassa kuvassa oon 19v ja nyt 27v
![]()
Se selittääkin sitten sen mut näytät kyllä nuorelta tuossakin kuvassa, en ihan 27v uskonu...
Alkuperäinen kirjoittaja max:Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Lähtisin veikkaamaan kyllä lähemmäks neljääkymmentä, ehkä 38v??
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Viuhahtaa profiilissa, saa arvata :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Viuhahtaa profiilissa, saa arvata :wave:
23
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Viuhahtaa profiilissa, saa arvata :wave:
23
juu samoilla linjoilla
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kaikki varmaan tietää mun iän. :|
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:No mutta kuvan perusteella näyttää siltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Nostetaan ja veikataan samalla jonseredin iäksi 36v![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kukaa ei veikannu mulle mitään ikää. Ja siis ei tarvii tietty, jos jo tiesi sen.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Nostetaan ja veikataan samalla jonseredin iäksi 36v![]()
:kieh: Etkä veikannut, vaan tiesit.Tosin 37 tulee tauluun tänä vuonna.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kukaa ei veikannu mulle mitään ikää. Ja siis ei tarvii tietty, jos jo tiesi sen.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kukaa ei veikannu mulle mitään ikää. Ja siis ei tarvii tietty, jos jo tiesi sen.
No arvasinhan mä mulla on vaan hatara muistikuva, mutta ei tietoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Nostetaan ja veikataan samalla jonseredin iäksi 36v![]()
:kieh: Etkä veikannut, vaan tiesit.Tosin 37 tulee tauluun tänä vuonna.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kukaa ei veikannu mulle mitään ikää. Ja siis ei tarvii tietty, jos jo tiesi sen.
No arvasinhan mä mulla on vaan hatara muistikuva, mutta ei tietoa![]()
Mä luulin et se on tieto, ku kyl me kai ollaan munkin mielestä saman ikäsiä.