Arvatkaa mun paino (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "obeesi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"obeesi"

Vieras
Jep, olen lihava, tiedän. Pituutta 160, arvatkaa mun paino

6962103.t.jpg

80kg.Mutta sanon,että mun mielestä sulla on kivat muodot.Siis on tasasesti kaikki kilot eikä kaikki oo esim takapuolessa tai mahassa. =) Toisin kuin minä.Olen normaalipainoinen,mutta omaan mukavan vatsamakkaran..

Mikä pointti näissä oman painon arvuutteluissa on? Ittensä huijaamista? Ei toi kuva kumminkaa siitä miksikään muutu, vaikka porukka heittäski keskimäärin kymmenen kiloo vähemmän mitä sä oikeesti painat.

[QUOTE="vieras";22345159]80kg.Mutta sanon,että mun mielestä sulla on kivat muodot.Siis on tasasesti kaikki kilot eikä kaikki oo esim takapuolessa tai mahassa. =) Toisin kuin minä.Olen normaalipainoinen,mutta omaan mukavan vatsamakkaran..[/QUOTE]

Kiitos :)
Tuosta kuvasta sitä ei varmaan näe, mutta mulla on vyötärö olemassa kaikkien näiden kilojenkin kanssa. Se on ihan jees juttu. Mun kasvoista ei huomaa ylipainoa oikeestaan ollenkaan.

Saman mittanen olen nyt. Ja erittäin raskaana. Painoa 82kg. Silti sä näytät hieman isommalta. Eli ehkä painat 85-92kg?

Näin arvioisin, jos pitäis jotain lääkettä antaa nopeaan etkä pystyis itse sanomaan painoasi.

[QUOTE="vierailija";22345197]Minä olen 163 cm ja painoin pahimmillani 92 kg, enkä ollut noin pyöreä. Sanoisin siis 102 kg.[/QUOTE]

Hyvin oot ollu harhoissas, jos oot kuvitellut olevas vähemmän pyöree :laugh: Itse olin 163 cm ja reilu 90 kg kyllä juurikin noin pyöreä -ja taatusti olet ollut sinäkin, oot vaan hyvin huijannut ittees.

Ettet vain ole se sama, joka sanoi aikaisemmin aamulla bmi:n olevan 41 ja pyys ylipainoisilta kuvia pinoon? Jos oot sama, niin laskurin mukaan näyttäis olevan 105 kg. Tosin kuvasta en osaa kiloja nähdä, korkeintaan samankokoiset kuin minä osaan suunnilleen arvata.

[QUOTE="vieras";22345224]Hyvin oot ollu harhoissas, jos oot kuvitellut olevas vähemmän pyöree :laugh: Itse olin 163 cm ja reilu 90 kg kyllä juurikin noin pyöreä -ja taatusti olet ollut sinäkin, oot vaan hyvin huijannut ittees.[/QUOTE]

Katsotaan mitä ap sanoo painostaan ;)

En jaksa enää seurata ketjua. Voisitko ap kertoa jo painosi? Minulle on ihan sama painatko 50 kg vai 100 kg. Kuva kertoo kyllä kaiken oleellisen. Vaa'an lukema ei sitä muuta miksikään.

Yhteistyössä