Arvatkaa mun paino? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="eee";24316719]Lisää edullisia ruokavinkkejä: Lidlissä maustamaton rasvaton jogurtti 1 €/kg, rasvaton maitorahka 2 €/kg (LOISTAVA proteiininlähde, pitää pitkään nälkää), Lidlissä myös raejuusto edullista. Esim. maitorahka-pakastemansikka-makeutusaine-sekoituksella lähtee paitsi nälkä, myös makeannälkä. Ei rahkaan tarvitse laittaa kermavaahtoa. Leseitäkin voi lisätä, tai soijarouhetta, pitää pitkään nälkää.[/QUOTE]

kiitos vinkeistä mutta jahka mä kävelen lähimpään lidliin 3km ja takaisin niin siinä kyllä rahkat pilaantuu...

ja edelleen mä joudun jäämään yskin toimistolle kun kaikki muut lähtee...

mikä siinä ravintolruoassa on niin tavattoman lihottavaa kun siellä ei syödä nyt kuitenkaan pizzaa tai ranskalaisia. limun voin tietenkin jättää ottamatta.

No jaa kun en tiedä? Ehkä määrä? Sähän siellä ravintolassa käyt syömässä :D Käy siellä, tsuttsut mun puolesta vaan ei hetkauta suuntaan eikä toiseen. Valkkaa mitä syöt ja merkkaa ne kalorilaskuriin. Syö kotonas jotain myös, ethän sä syömättä elä. Syö vaikka rahkaa ja soijarouhetta, omenaa, tonnaria, salaattia tms.

kiitos vinkeistä mutta jahka mä kävelen lähimpään lidliin 3km ja takaisin niin siinä kyllä rahkat pilaantuu...

Eihän sulla oo ne rahkat mukana kuin takastulomatkalla, siis 3 km ajan. ;) Puolessa tunnissa ei rahkapaketti pilaannu, ja pyörällähän tuon polkisi alle vartissa - pyöräily vois sulle sopiakin, ei rasittaisi ehkä niveliä samalla tavalla kuin kävely, kun olet kuitekin ylipainoinen?
Kassiin voi ottaa kylmäkallejakin mukaan, jos oikein neuroottinen on...

[QUOTE="eee";24316786]Eihän sulla oo ne rahkat mukana kuin takastulomatkalla, siis 3 km ajan. ;) Puolessa tunnissa ei rahkapaketti pilaannu, ja pyörällähän tuon polkisi alle vartissa - pyöräily vois sulle sopiakin, ei rasittaisi ehkä niveliä samalla tavalla kuin kävely, kun olet kuitekin ylipainoinen?
Kassiin voi ottaa kylmäkallejakin mukaan, jos oikein neuroottinen on...[/QUOTE]

polkis joo. pitäis vaan ensin ostaa pyörä... aika helposti tulee käytyä kuitenkin näissä muissa kaupoissa jotka on lähempänä.
Miks sun ylipainoisen perässä on kysymysmerkki? :D

[QUOTE="Anne";24316755]No ei varmana pilaannu vai käytkö sä baarikierroksella siinä samalla? :D[/QUOTE]

on se mun mielestä aika pitkä aika kauppamatkaan jos siihen menee matkoihin jo tunti. ja on 3kilsaa mun mielestä aika paljon jos on helle tai pakkanen.

Ravintolaruoassa käytetään usein paljon rasvaa ja kermaa. Kysy sieltä ensin paljonko niissä on kaloreita, jos sitä ei näy missään. käy päivittäin kävelemässä siellä lidlissä niin laihdut. Ja syö kahden tunnin välein. PALJON kasviksia!

[QUOTE="Anne";24316745]No jaa kun en tiedä? Ehkä määrä? Sähän siellä ravintolassa käyt syömässä :D Käy siellä, tsuttsut mun puolesta vaan ei hetkauta suuntaan eikä toiseen. Valkkaa mitä syöt ja merkkaa ne kalorilaskuriin. Syö kotonas jotain myös, ethän sä syömättä elä. Syö vaikka rahkaa ja soijarouhetta, omenaa, tonnaria, salaattia tms.[/QUOTE]

ehkä. emmä vaan edes aina tiedä mitä ne sisältää...

[QUOTE="just";24316812]Ravintolaruoassa käytetään usein paljon rasvaa ja kermaa. Kysy sieltä ensin paljonko niissä on kaloreita, jos sitä ei näy missään. käy päivittäin kävelemässä siellä lidlissä niin laihdut. Ja syö kahden tunnin välein. PALJON kasviksia![/QUOTE]

miks hemmetissä mä kävisin päivittäin lidlissä??

Ajattelinpa vaan kysästä että kuuluuko päiviisi arkiliikuntaa lainkaan? Mitä teet kun olet kotona, tuleeko töissä liikuttua? Se vaikuttaa aika paljon, jos on istumatyö ja kotona istuu telkan tai koneen ääressä ja käy hetken kävelyllä niin ei kyllä laihdu.
Itse oon huomannu että kun touhuaa kotona koko ajan jotakin eikä paljon paikoillaan pysy ja liikkuu myös hikilenkkejä pari kertaa viikossa niin paino putoaa huomaamattaan.

[QUOTE="just";24316812]Ravintolaruoassa käytetään usein paljon rasvaa ja kermaa. Kysy sieltä ensin paljonko niissä on kaloreita, jos sitä ei näy missään. käy päivittäin kävelemässä siellä lidlissä niin laihdut. Ja syö kahden tunnin välein. PALJON kasviksia![/QUOTE]

ja hyvä idea, mutta en kyllä kehtaa läskeineni mennä kysymään etä anteeksi montako kaloria laitan tästä ruoasta. :D varsinkin jos kyse on noutopöydästä. hyvä idea, mutta mä en kehtaa.

[QUOTE="Äiti";24316829]Ajattelinpa vaan kysästä että kuuluuko päiviisi arkiliikuntaa lainkaan? Mitä teet kun olet kotona, tuleeko töissä liikuttua? Se vaikuttaa aika paljon, jos on istumatyö ja kotona istuu telkan tai koneen ääressä ja käy hetken kävelyllä niin ei kyllä laihdu.
Itse oon huomannu että kun touhuaa kotona koko ajan jotakin eikä paljon paikoillaan pysy ja liikkuu myös hikilenkkejä pari kertaa viikossa niin paino putoaa huomaamattaan.[/QUOTE]

koirien kanssa ulkoiluun se kyllä melkein on jäänyt. ja istumatyötä teen. kyllä mä toki siivoan ja muuta ns. hyötyliikuntaa mutta yksineläjänä ei sitä siivottavaa oikein riitä joka päivälle...

ja hyvä idea, mutta en kyllä kehtaa läskeineni mennä kysymään etä anteeksi montako kaloria laitan tästä ruoasta. :D varsinkin jos kyse on noutopöydästä. hyvä idea, mutta mä en kehtaa.

Nyt kyllä unohat tuollaiset en kehtaa jutut. Totta helvetissä kehtaat! En tajua muutenkaan, mitä se niille muille kuuluu. Sitä paitsi ne pitäisi olla esillä.

Mutta joo vahvasti epäilen että tämä on provo... Ei sitä taikatempuilla laihdu ja jos mikään idea ei kelpaa niin ei kai niille kiloille mitään voi. Ajattele vaikka että ei ne kilot vaan se sisälmys <3

et ehkä sinä, mutta moni on sanonut kuinka ei laihdu jos syö liian vähän. ihan tässäkin ketjussa.

Huomaatkos mitä muuta täällä ketjussa on sanottu??? Annettu sulle kasapäin vinkkejä ja neuvoja, miksei ne ole jäänyt mieleen??? Mutta tollasen olet kyllä poiminut kun joku erehtyi tuolla alussa sellaista väittää tietämättä kaikkia faktoja tapauksestasi.

[QUOTE="just";24316865]Nyt kyllä unohat tuollaiset en kehtaa jutut. Totta helvetissä kehtaat! En tajua muutenkaan, mitä se niille muille kuuluu. Sitä paitsi ne pitäisi olla esillä.

Mutta joo vahvasti epäilen että tämä on provo... Ei sitä taikatempuilla laihdu ja jos mikään idea ei kelpaa niin ei kai niille kiloille mitään voi. Ajattele vaikka että ei ne kilot vaan se sisälmys <3[/QUOTE]

tota sisälmysjuttua on yrittänyt jo liian kauan. ja aina oksettaa kun katsoo peiliin. ja siitä huolimatta ei motivaatiota löydy. eikä varsinkaan kärsivällisyttä.

Huomaatkos mitä muuta täällä ketjussa on sanottu??? Annettu sulle kasapäin vinkkejä ja neuvoja, miksei ne ole jäänyt mieleen??? Mutta tollasen olet kyllä poiminut kun joku erehtyi tuolla alussa sellaista väittää tietämättä kaikkia faktoja tapauksestasi.

joo niin on, kyllä mä tiedän. kuten tee eväät, syö ne yksin töissä, älä juo alkoholia, älä syö ravintolassa, syö kuitenkin monta kertaa päivässä, mutta mieluiten et juuri mitään ja harrasta hikiliikuntaa. tämä nyt kärjistetysti.

Kylläpä taas tuntuu vaikealta elämä. Jos haluat ravintolalounaat pitää, jaköyhäkin olet, niin tässäpä oiva vinkki. Vedä siellä ravintolassa napa täyteen ja sitten kotona syöt vaan kaalisoppaa ja vettä. Tai jos kaali ei maistu niin pelkkää vettä. Kyllä siihen nälkään tottuu.
Varmasti laihdut ja tulee halvaksi.

[QUOTE="Anne";24316878]Niin sä et osaa edes arvioida että riisiä oli tän verran ja porkkanaa noin ja ehkä on paistettu rasvassa pari grammaa sitä yms.. Noh, jokainen tyylillään.[/QUOTE]

joo sitte mä meen katsoo mitä mä olisin saanut syödä ja siellä lukee ruokalusikallinen riisiä ja kaks tomaattia. sitte mä masennun että kappas, meni pieleen heti kun söinkin liikaa riisiä niin antaa sitten olla.

läskeistään rutkuttava läski, kuten joku mainitsi, se mä kyllä olen. ja varmaan tulen aina olemaan...

joo niin on, kyllä mä tiedän. kuten tee eväät, syö ne yksin töissä, älä juo alkoholia, älä syö ravintolassa, syö kuitenkin monta kertaa päivässä, mutta mieluiten et juuri mitään ja harrasta hikiliikuntaa. tämä nyt kärjistetysti.

Älä tee eväitä, syö kavereiden kanssa, juo alkoholia, syö ravintolassa, syö niin monta kertaa päivässä kuin sinulle sopii. Syö paljon, nimenomaan kasviksia. Harrasta liikuntaa jos huvittaa. Varmasti laihdut kun sorvaat kaikki kohdat itselle sopiviksi. Mene kalorilaskuriin, kirjaudu, käytä aamen. Älä vingu.

[QUOTE="alma";24316893]Kylläpä taas tuntuu vaikealta elämä. Jos haluat ravintolalounaat pitää, jaköyhäkin olet, niin tässäpä oiva vinkki. Vedä siellä ravintolassa napa täyteen ja sitten kotona syöt vaan kaalisoppaa ja vettä. Tai jos kaali ei maistu niin pelkkää vettä. Kyllä siihen nälkään tottuu.
Varmasti laihdut ja tulee halvaksi.[/QUOTE]

no tätä olen yrittänyt toteuttaa. tai ainakin ajatellut toteuttaa.

joo sitte mä meen katsoo mitä mä olisin saanut syödä ja siellä lukee ruokalusikallinen riisiä ja kaks tomaattia. sitte mä masennun että kappas, meni pieleen heti kun söinkin liikaa riisiä niin antaa sitten olla.

läskeistään rutkuttava läski, kuten joku mainitsi, se mä kyllä olen. ja varmaan tulen aina olemaan...

Kuule ihan suoraan sanottuna siellä ei lue yhtään mitään tuollaista. Nuo on taas noita läskien epäluuloja. Kirjaudu sinne, tutustu. Sitten tiedät ja voit sanoa. Nyt sinun on tuosta turha sanoa mitään.

Yhteistyössä