Arvatkaas mitä mä olen joskus miettiny, siis ihan ehkä ajatustasolla vaan...

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Mutta se ei ois kovin reilua. :( Nääs et kuitenkaan muistais kutsua mua ja sit mä yksinäni täällä palstalla huhuilisin ja ihmettelisin, et mihis kaikki muut on menny... :snotty:

No enhä mä vois sua kutsua, ku en edes tiedä kuka olet...

;) ;) :p

:D Mystery woman. B) :p

Voi sinuu
:saint: :saint: :D

Mutta se ei ois kovin reilua. :( Nääs et kuitenkaan muistais kutsua mua ja sit mä yksinäni täällä palstalla huhuilisin ja ihmettelisin, et mihis kaikki muut on menny... :snotty:

Voi sinuu

No mut mä oon se, joka tulee paikalle incognito. B) Jyy nou, lasit silmillä ja beige poplaritakki päällä (kaulukset pystyssä).

Voi sinuu

No mut mä oon se, joka tulee paikalle incognito. B) Jyy nou, lasit silmillä ja beige poplaritakki päällä (kaulukset pystyssä).

ok :D :wave: :wave: tervetuloo vaan ;) ;) ;)

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Sä kävit kuittaamassa. B) Katellan nyt josko tuosta tapaamisesta vielä jotain tulisi kun ihmiset heräävät talven koomasta. :kieh:

Mäkin vasta huomasin sen. :whistle: Jos sitä vaikka onnistuisi raahaamaan kalkkeutuneet luunsa paikalle. Seurailen tilannetta. B)

Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:
Hitto,kun te siellä etelässä niin intona ootte,että miksen minäkin junaan hyppäisi sitten ja liittyisi seuraan..jees! :D

Ja mulle junamatkatkin melkein ilmaisia,kiitos ukon työpaikan..Että miksei juu!? B)

No totta pirussa! :wave: :attn: =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Sä kävit kuittaamassa. B) Katellan nyt josko tuosta tapaamisesta vielä jotain tulisi kun ihmiset heräävät talven koomasta. :kieh:

Mäkin vasta huomasin sen. :whistle: Jos sitä vaikka onnistuisi raahaamaan kalkkeutuneet luunsa paikalle. Seurailen tilannetta. B)
Ilman muuta säkin tulet messiin. B)

Yhteistyössä