Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mee hölmis tonne tapaamis osioon kattomaan sitä mun yhtä avaustani tapaamisesta... :xmas:
jep :wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mee hölmis tonne tapaamis osioon kattomaan sitä mun yhtä avaustani tapaamisesta... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Mutta se ei ois kovin reilua.Nääs et kuitenkaan muistais kutsua mua ja sit mä yksinäni täällä palstalla huhuilisin ja ihmettelisin, et mihis kaikki muut on menny... :snotty:
No enhä mä vois sua kutsua, ku en edes tiedä kuka olet...
![]()
![]()
![]()
Mystery woman. B)
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Mutta se ei ois kovin reilua.Nääs et kuitenkaan muistais kutsua mua ja sit mä yksinäni täällä palstalla huhuilisin ja ihmettelisin, et mihis kaikki muut on menny... :snotty:
![]()
![]()
![]()
Mystery woman. B)
![]()
Voi sinuu
:saint: :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Mutta se ei ois kovin reilua.Nääs et kuitenkaan muistais kutsua mua ja sit mä yksinäni täällä palstalla huhuilisin ja ihmettelisin, et mihis kaikki muut on menny... :snotty:
![]()
![]()
![]()
Mystery woman. B)
![]()
Voi sinuu
:saint: :saint:![]()
No mut mä oon se, joka tulee paikalle incognito. B) Jyy nou, lasit silmillä ja beige poplaritakki päällä (kaulukset pystyssä).
Alkuperäinen kirjoittaja Rekka-Paula:heinolassa jyrääsinne varmaan pitäis taas raahautua miehen kaverille kyläileen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Sä kävit kuittaamassa. B) Katellan nyt josko tuosta tapaamisesta vielä jotain tulisi kun ihmiset heräävät talven koomasta. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Sä kävit kuittaamassa. B) Katellan nyt josko tuosta tapaamisesta vielä jotain tulisi kun ihmiset heräävät talven koomasta. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Sä kävit kuittaamassa. B) Katellan nyt josko tuosta tapaamisesta vielä jotain tulisi kun ihmiset heräävät talven koomasta. :kieh:
Mäkin vasta huomasin sen.Jos sitä vaikka onnistuisi raahaamaan kalkkeutuneet luunsa paikalle. Seurailen tilannetta. B)
Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:Hitto,kun te siellä etelässä niin intona ootte,että miksen minäkin junaan hyppäisi sitten ja liittyisi seuraan..jees!![]()
Ja mulle junamatkatkin melkein ilmaisia,kiitos ukon työpaikan..Että miksei juu!? B)
Ilman muuta säkin tulet messiin. B)Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Sä kävit kuittaamassa. B) Katellan nyt josko tuosta tapaamisesta vielä jotain tulisi kun ihmiset heräävät talven koomasta. :kieh:
Mäkin vasta huomasin sen.Jos sitä vaikka onnistuisi raahaamaan kalkkeutuneet luunsa paikalle. Seurailen tilannetta. B)
Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:Ja täytyy lisätä,etten oo KOSKAAN ollut missään vieraassa kaupungissa biletysmielessä ja kaukana kodin pölyistä..Että jo ois aika!![]()
Ilmoitellaan! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Hah, mitä siitä mahtaisi tulla jos minäkin tunkisin joukkoon![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Hah, mitä siitä mahtaisi tulla jos minäkin tunkisin joukkoon![]()
![]()
en varmaksi osaa sanoa , mutta onko sana lynkkaus tuttu ...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:tunnetekste toisenne noin hyvin? :saint:
joku sisäpiirijuttu varmaan...![]()
:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja KikkaKakkonen:Ei ole pitkä matka, ei!Mut jos pistät tarpeeksi hienon kutsukortin tuleen niin tämä äiti saattaa vaan ilmaantuakki..
:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:Alkuperäinen kirjoittaja KikkaKakkonen:Ei ole pitkä matka, ei!Mut jos pistät tarpeeksi hienon kutsukortin tuleen niin tämä äiti saattaa vaan ilmaantuakki..
:wave:
Vai että pitäs alkaa askartelemaan, sori, mut mä en harrasta sellasta. :xmas: