mä olen ihan hölmö... en vaan halua seuraa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ev

Vieras
tänään tulossa kavereita istumaan iltaa, mies kutsui. näemme kavereita tosi harvoin. ja mua ei siis kiinnosta pätkän vertaa. olen ihan erakoitunut. tämän illan vedän läpi vain miehen takia. mua ihan ahdistaa kun tänne on tulossa porukkaa. :(

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Mä oon joskus ihan samanlainen. Sosiaalinen kuppi menee joskus nurin. Sovitaanko että se on normaalia.

mutta kun mä en halua ikinä, en koskaan. mua ei vaan huvita jutella, olla läsnä ja hymyillä. ahdistaa vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja d:
En mäkään aina jaksa. Joskus kivempi olla ihan vaan omalla poppoolla.

niin, mutta mä en halua ikinä. mä en halua mennä kelleen kylään, en kahvitella, en että meille tulee vieraita. en viihdy ihmisten kanssa. tuntuu jotenkin teennäiselle kaikki.

Minäkin olen ihan uskomaton erakko! ikää on vaan vähän päälle 20. Mieluummin olen yksikseni kuin tyttöjoukon kanssa metelin keskellä baarissa hälisemässä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä oon joskus ihan samanlainen. Sosiaalinen kuppi menee joskus nurin. Sovitaanko että se on normaalia.

mutta kun mä en halua ikinä, en koskaan. mua ei vaan huvita jutella, olla läsnä ja hymyillä. ahdistaa vaan.

Muakin ahdistaa jos meille tulee vieraita, ei vaan oo mun juttu.

En mäkään halua melkein ikinä. Ihmiset on kivempia kauempaa katsottuna ja kuultuna. Kivempi miehen kaa kaksin.. Outona pidän itseeni. En mä aina näin eristäytyny oo ollu.

Alkuperäinen kirjoittaja mm....:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Muakin ahdistaa jos meille tulee vieraita, ei vaan oo mun juttu.

Minä olen ihan samanlainen, mutta enää ei ole noita kavereitakaan jotka kävisivät. Silloin kun oli niin aina oli vain alkoholi suuressa roolissa. Viihdyn hyvin perheen kanssa ja yksin. Ehkä joskus kaipaisi juttuseuraa tai siis seuraa, jonka kanssa vain öllöttäisi katsoa jotain Uuno Turhapuroa videolta aivot tyhjänä eikä sen ihmeemmin juoruilisi paskaa toisista(ent. kaverit oli tätä lajia).

Yhteistyössä