Arvatkaas miten reipas 1v11kk tyttö mulla on? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Käytiin tänään verikokeessa, ei ollut Emloja, eikä muitakaan, ja tyttö oli kiltisti ja yhtään itkemättä koko verikokeenoton ajan.
Sit piti vielä pissanäyte ottaa, mutta se olikin sit jo kinkkisempi juttu. Tyttö pelkää pönttöä, ja labrassa ei ollut pottaa :/
Sit piti laittaa se pissipussi, ja mie jouduin tyttöä juottamaan ja juottamaan... kun tyttö ei halunnut pissiä pussiin / vaippaan, vaan aneli pottaa... jota ei siis ollut.
Labrassa sanottiin, että voidaanhan me kokeilla suoraan purkkiin... mutta mie totesin, että ei kiitos. Mie haluan mennä kuivin jaloin ja suht puhtain vaattein vielä taksilla kotiin tytön kanssa.
Loppuviimeeks tyttö ei enää voinut pidellä ja pissi pussiin... eikä sitä pussin poisottoakaan itkenyt eikä kitissyt tipan tippaa... Hoki vaan jotta "Kiitti, kiitti!" :D

Ihanan reipas pikkuinen sulla =) Meillä esikoinen oli 2v kun piti ottaa pissanäytettä. Hoitaja lähti hakemaan pussia, mutta pojupa pissas sillä aikaa kuppiin. Ja lattialle, ja vaatteille, ja mun käsillekin vähän :D

Ihanan reipas tyttö sulla :)
Meillä kans poika 2-vee oli kipeänä ja piti ottaa sormenpäästä srp-näyte. ei iteknyt ei mitääb, kun pistettiin siihen sormeen ja rutisteltiin verta.. katseli tyytyväisenä. Mutta ai kamala sitä laastaria.. se oli jotain kamalaa. huusi kun syötävä niin kauan et otin pois. :D

Meidän silloin 2,5v otettiin verikoe ja oli emla. Se itketti ku ne emlat otettiin pois. Sit mä kauheesti koko ajan selitin "katoppa, tulee verta, se on punasta, ompa jännää.. anna olla käden paikallaan, OHO, tuommosta, menee putkeen, miten se täti osaaki tuollasta, ompa jännää" ja neiti katto ihmeissään eikä itkeny.

Yhteistyössä