Arvon Apinat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IceRoyal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ei jumaleissön...mä oon niin turvoksissa :kieh: maha on kun olisin viimisillään raskaana |O mistä halvatusta löydän jotain rytkyjä päälleni kun lauantaina olis tarkotus mennä hienoon ravintolaan juhliin mummun synttäreitä :kieh:

Mies muuten tuli äsken kellarista ja kysy et kävinkö siellä..sanoin et juu..noh oikein kiva kun sammutit valot :whistle: katkaisija on rappusten yläpäässä :whistle: :laugh:
No eihän siinä käynyt kuinkaan, hää pääsi ehjänä takas. :laugh: Mää oisin varmaan saanut sydärin kun olisin joutunut pimeään kellariin. :x

mä myös ja juurikin äitini kertoi naisesta joka oli jäänyt miehen toimesta kellariin,pimeään.mies siis vahingossa oli sulkenut oven... :x

No jo mä olisin sinne jäänyt niin luultavasti olisin karjunut kurkku suorana paikallani niin kauan et mies olis tullut laittaan valot päälle :whistle:

... :whistle: ... Yöllä kun tuun töistä...jollei pala pihavalot niin soitan miehelle autosta...täällä susirajalla uskalla pimeessä liikkua.... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Walas:
... :whistle: ... Yöllä kun tuun töistä...jollei pala pihavalot niin soitan miehelle autosta...täällä susirajalla uskalla pimeessä liikkua.... :ashamed:

Mä luultavsti vaatisin tulee ulos vastaan :whistle:
Mä pelkään ihan kaikkee :ashamed:
Varmaan nään painajaisia tosta tonttujutustakin :snotty:

...mulla oli viimeyönä vampyyri-unia....vanhimmalla oli neurologisia testejä tänään että kai se psykologi muistutti sit lepakkoeläintä niissä unissa...

mä pelkään myös aika lahjakkaasti...pimeä on pahinta... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
voisko joku tulla tiskaamaan meille? Mua ei huvita yhtään..

hyvä et jaksoin astiat koneeseen laittaa, kämppä on ihan sekaisin :kieh:

Laita meillekii... =)

Mä oon tehny sen jo kerran tänää... Eiks muka kerta päivään riitä kahden hengen huushollissa??? Voi peeeeeeeeeeeeeeee sanon minä |O

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
No höh.

Koitan kovasti olla ottamatta ihteeni, mut kaikki tais juosta mua karkuun... :snotty:

ei, kyllä mä olen täällä. Mä olen liian paksu juoksemaan :snotty:

:D :D Mä taas tunnen itteni just nyt toooooooooooooooooosi kevyeks... :D

...kattelin pahimmissa tunnontuskissani (oikeesti oon lihonu varmaan kiloina tuplasti viikkoihin nähden.. :snotty: ) tuota 4D:tä hetken. Tosin kovin pitkään ei pystynyt. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Tänään olisi ollut hyvä päivä omistaa videokamera... :laugh: Lapset rakastui kotikaraokeen.... :laugh:

Vinkkinä tulevaisuutta varten, eikö teillä ole tikikameraa? =)
...sillähän pystyy kuvaamaan... :whistle:

..semmottinen mihin ei saa ääntä mukaan... :ashamed: Pitäskö nauhottaa erikseen kasetille..? Tänään asensin paikoilleen ja lapsista se oli niin lysti juttu... :laugh:

Yhteistyössä