Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:juu-u...piiikkuhilijaa...ihan on menkkaolo mahassa et kyllä ne varmaan alkaa tässä piakkoin...
Niin oli mullakin ihan menkkaolo![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:juu-u...piiikkuhilijaa...ihan on menkkaolo mahassa et kyllä ne varmaan alkaa tässä piakkoin...
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:No eihän siinä käynyt kuinkaan, hää pääsi ehjänä takas.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Ei jumaleissön...mä oon niin turvoksissa :kieh: maha on kun olisin viimisillään raskaana |O mistä halvatusta löydän jotain rytkyjä päälleni kun lauantaina olis tarkotus mennä hienoon ravintolaan juhliin mummun synttäreitä :kieh:
Mies muuten tuli äsken kellarista ja kysy et kävinkö siellä..sanoin et juu..noh oikein kiva kun sammutit valotkatkaisija on rappusten yläpäässä
![]()
![]()
Mää oisin varmaan saanut sydärin kun olisin joutunut pimeään kellariin. :x
mä myös ja juurikin äitini kertoi naisesta joka oli jäänyt miehen toimesta kellariin,pimeään.mies siis vahingossa oli sulkenut oven... :x
No jo mä olisin sinne jäänyt niin luultavasti olisin karjunut kurkku suorana paikallani niin kauan et mies olis tullut laittaan valot päälle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Walas:...... Yöllä kun tuun töistä...jollei pala pihavalot niin soitan miehelle autosta...täällä susirajalla uskalla pimeessä liikkua.... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:juu-u...piiikkuhilijaa...ihan on menkkaolo mahassa et kyllä ne varmaan alkaa tässä piakkoin...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Walas:...... Yöllä kun tuun töistä...jollei pala pihavalot niin soitan miehelle autosta...täällä susirajalla uskalla pimeessä liikkua.... :ashamed:
Mä luultavsti vaatisin tulee ulos vastaan![]()
Mä pelkään ihan kaikkee :ashamed:
Varmaan nään painajaisia tosta tonttujutustakin :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Walas:...... Yöllä kun tuun töistä...jollei pala pihavalot niin soitan miehelle autosta...täällä susirajalla uskalla pimeessä liikkua.... :ashamed:
Mä luultavsti vaatisin tulee ulos vastaan![]()
Mä pelkään ihan kaikkee :ashamed:
Varmaan nään painajaisia tosta tonttujutustakin :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:mä meen...väsyttää julmetusti |O :wave: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Määkin häivyn. Ei vanha jaksa. :snotty: Öitä Raksumussuille! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:jäikös tänne ketään?
![]()
mä tulin. Löytyi vihdoinkin tämä nimittäin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:mitäs kärsikselle?
Mä olin ulkona syömässä mun veljen kanssa. Ruoka oli hyvää![]()
Ja kanssaihmiset on typeriä kusipäitä, ainakin jotkut |O
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:voisko joku tulla tiskaamaan meille? Mua ei huvita yhtään..
Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:voisko joku tulla tiskaamaan meille? Mua ei huvita yhtään..
hyvä et jaksoin astiat koneeseen laittaa, kämppä on ihan sekaisin :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Tänään olisi ollut hyvä päivä omistaa videokamera...Lapset rakastui kotikaraokeen....
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:No höh.
Koitan kovasti olla ottamatta ihteeni, mut kaikki tais juosta mua karkuun... :snotty:
ei, kyllä mä olen täällä. Mä olen liian paksu juoksemaan :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Tänään olisi ollut hyvä päivä omistaa videokamera...Lapset rakastui kotikaraokeen....
![]()
Vinkkinä tulevaisuutta varten, eikö teillä ole tikikameraa? =)
...sillähän pystyy kuvaamaan...![]()