Arvon Apinat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IceRoyal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Mitä teille kuuluu? B)

Kattelin lentopallo-otteluu, ei näkyny/tunnistannu tuttui :/

B) :wave:

:wave: Sitä on koituduttu tantereelta. Kolmas erähän meni jo sujuvasti :saint:

Joo, siinä oli yritystä :whistle: kuulitko, miten hyvä yleisö :whistle: :D

Mä pääsinkin taas oikein raivoomisen makuun tänään :kieh:

sovittiin päivällä miehen kans et kun tulee niin mennään heti kauppaan..no se tuli ja mä olin jo pojalle pukenut housut ja kengät niin herra ilmoittaa että hän kyllä sitten ensin syö :headwall: siinä sitte odoteltiin että se mäyssättyä leipänsä :kieh:

kauppareissu meni ihan ok..paitti et meinasin ykätä kun siellä haisi grillattu liha ja sit siellä oli tosi pahanhajuinen nainen..hiki haisi :x

Kun tultiin kotiin niin saatiin tappelu aikaseks et kumpi ruokkii pojan |O mä sen sitte ruokin ja huoh..oli taas niin tyhmä syy ettei oo tosikaan :headwall:

ja tuo kersa on ollut niin raivostuttava tänään..kitisee ja kiukuttelee :kieh: tai sit musta vaan tuntuu siltä :'(

Mitä teille kuuluu? B)

Juu ja oli keltaista kypärää, peruukkia ja maalauksia jne.......

Mahotonta tykitystä :saint:

Mitä teille kuuluu? B)

:D

Mut jumatsuikka, mitä tykkejä Sampolla on :o ei ihme, et on piikkipaikalla ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mä pääsinkin taas oikein raivoomisen makuun tänään :kieh:

sovittiin päivällä miehen kans et kun tulee niin mennään heti kauppaan..no se tuli ja mä olin jo pojalle pukenut housut ja kengät niin herra ilmoittaa että hän kyllä sitten ensin syö :headwall: siinä sitte odoteltiin että se mäyssättyä leipänsä :kieh:

kauppareissu meni ihan ok..paitti et meinasin ykätä kun siellä haisi grillattu liha ja sit siellä oli tosi pahanhajuinen nainen..hiki haisi :x

Kun tultiin kotiin niin saatiin tappelu aikaseks et kumpi ruokkii pojan |O mä sen sitte ruokin ja huoh..oli taas niin tyhmä syy ettei oo tosikaan :headwall:

ja tuo kersa on ollut niin raivostuttava tänään..kitisee ja kiukuttelee :kieh: tai sit musta vaan tuntuu siltä :'(

meilllä kans aina ootetaan ku ukko syöö :headwall: monta hepulia vääntänyt samasta asiasta ja me ollaan tojotettu jo ulkonakin valmiina niin hän käy äkkiä syömässä :kieh:

jos poju on kipeäks tulossa?

Mitä teille kuuluu? B)

:D

Mut jumatsuikka, mitä tykkejä Sampolla on :o ei ihme, et on piikkipaikalla ;)

Mie laitoin välillä silmät kiinni - ettei pallo osu.

Mies kävi sanomassa, että urheiluruudussakin kehuttiin kotiyleisöä =)

meilllä kans aina ootetaan ku ukko syöö :headwall: monta hepulia vääntänyt samasta asiasta ja me ollaan tojotettu jo ulkonakin valmiina niin hän käy äkkiä syömässä :kieh:

Toivottavasti ei..vasta paranemassa flunssasta...sillä vissiin pieniä uhmakohtauksia ajoittain..meinaan tänäänkin vetänyt monet pultit kun kielsin menemästä keittiön laatikoille tms :kieh:

Toivottavasti ei..vasta paranemassa flunssasta...sillä vissiin pieniä uhmakohtauksia ajoittain..meinaan tänäänkin vetänyt monet pultit kun kielsin menemästä keittiön laatikoille tms :kieh:

meillä ihan samaa uhmista...kauheita hepuleita jos ei saa repiä vaatteita hyllyilta jne...kokoajan saa juosta perässä :kieh:

meillä ihan samaa uhmista...kauheita hepuleita jos ei saa repiä vaatteita hyllyilta jne...kokoajan saa juosta perässä :kieh:

Ihanaa kun muillakin on :whistle: mä oon välillä ihan helisemässä tuon pojan kanssa :/ ja sitte vielä ne hormonit päälle niin mähän en muuta tee kuin huuda :ashamed: :'(

Ihanaa kun muillakin on :whistle: mä oon välillä ihan helisemässä tuon pojan kanssa :/ ja sitte vielä ne hormonit päälle niin mähän en muuta tee kuin huuda :ashamed: :'(

:hug: ymmärrän :heart: onneks se ei oo vaarallista vaikka välillä rääkäseekin :D

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Täällä taas tää laiska kotiapina kera marakatti-alivuokralaisen. :wave:

:heart: :wave: mää oon ollu laiska kans tänään...saldona 1v perässä juoksu,sukan kudontaa,pyykit kaappiin 2(koneellista) ruoka...ei mitään ylimääräistä :D

joks marakatti mellastaa kovasti kämpässään? :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Täällä taas tää laiska kotiapina kera marakatti-alivuokralaisen. :wave:

:heart: :wave: mää oon ollu laiska kans tänään...saldona 1v perässä juoksu,sukan kudontaa,pyykit kaappiin 2(koneellista) ruoka...ei mitään ylimääräistä :D

joks marakatti mellastaa kovasti kämpässään? :heart:
Kyllähän tuo taas tuntuu mellastavan. :D Ei tarvii miettiä onko hää henkissä. :heart:

Yhteistyössä