Arvon Apinat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IceRoyal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Walas:
Tänään olisi ollut hyvä päivä omistaa videokamera... :laugh: Lapset rakastui kotikaraokeen.... :laugh:

Vinkkinä tulevaisuutta varten, eikö teillä ole tikikameraa? =)
...sillähän pystyy kuvaamaan... :whistle:

meidän digikamerassa on automaattizoomi (tai joku sellainen :ashamed: ) joka raksuttaa koko ajan. Joten videoissa kuulu ärsyttävä raksutus |O valivalivali :snotty:

Meillä kamerassa zoomi on koristenappula. :saint:

Ja paska on kyllä kamera muutenkin.

..no, okei kyllä mä vähän toisella silmällä vilkuilen kolmosta....

Ok! Tunnustetaan sitten! |O Kun niin kauheesti kidutitte. =)

Mäkin käyn tässä samalla vähä vieraissa... :ashamed: Kattelen CSI:tä. :saint:

...ja nyt kun tässä kerran ollaan tunnustamisen linjalla, tunnustetaan sitten samalla, että saan valitettavasti taas liittyä vaan anonyymeihin leivänmussuttajiin... Ei perse totta puhuakseni. Oon aika vihainen itsellen. Oon täydellisessä hiilarikoukussa ja olo on sen mukainen. Ja itseäni saan syyttää. Enkä ees voi ottaa mitään tiukkaa induktiota tällä hetkellä, mikä ois mulla ainoa keino. Jotta hyväkarppina loppuraskaus näköjään...

Jos kirppu onkin pääsiäismuna ...eikun tuulimuna, mulla alkaa armoton induktio. :snotty:

..no, okei kyllä mä vähän toisella silmällä vilkuilen kolmosta....

Ok! Tunnustetaan sitten! |O Kun niin kauheesti kidutitte. =)

Mäkin käyn tässä samalla vähä vieraissa... :ashamed: Kattelen CSI:tä. :saint:

...ja nyt kun tässä kerran ollaan tunnustamisen linjalla, tunnustetaan sitten samalla, että saan valitettavasti taas liittyä vaan anonyymeihin leivänmussuttajiin... Ei perse totta puhuakseni. Oon aika vihainen itsellen. Oon täydellisessä hiilarikoukussa ja olo on sen mukainen. Ja itseäni saan syyttää. Enkä ees voi ottaa mitään tiukkaa induktiota tällä hetkellä, mikä ois mulla ainoa keino. Jotta hyväkarppina loppuraskaus näköjään...

Jos kirppu onkin pääsiäismuna ...eikun tuulimuna, mulla alkaa armoton induktio. :snotty:

Mutta kirppu messissä kuitenkin... =) Paljon viikkoja?

On se vielä. Vuodot on lakanneet eikä niitä paljon ollu alunperinkään. ...viikoista ei hajuakaan, viime ultrassahan se ei vastannut viikkojaan. Ois ollu menkkojen perusteella nyt 7+2, mut viikon verran ois jäljessä jos ois... Ens viikolla tiietään.

Mun pitäisi mennä suihkuun, mutta kun en tahdo.

Märkänä paleltaa, ja mä inhoan sitä kun mun hiukset on märät :snotty:

Mä oon siksi aina niin kauan kuumassa suihkussa, että sieltä pois tullessa on niin kuuma, et se viileämpi tuntuu kivalta ....vähän kuin tulis saunasta. =)

...tosin ukko on asiasta eri mieltä, kun se tykkäis kanssa pitkistä suihkuista, mut meidän lämminvesivaraaja on eri mieltä. :saint:

Onko sitten pakko? Ei voi siirtää aamuun? ...kovilla pakkasilla meillä pitää suunnitella suihkuunmeno 2 tunnin viiveellä.... että sauna kerkee nostaa kylppärin lämpötilan 10-15 asteesta n. 30-40 asteeseen... B) Ihanaa kun on pelkästään puulämmitys |O

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
en mä karkuun menny :attn:

Mut sä oot aina semmoinen salavakooja. ...koskaan puhu mitään, mutta kuuntelet vaan. Mitä sää teet kaikella sillä tiedolla? :snotty: Täytteletkö sää sitä tiimarivihkoa? ;)

Päättömällä on ihan kunnollinen vanhanaikainen arkistokaappi tiimarivihon sijaan

Että niitä kortteja sitten rustaa? :saint:

Kirjoita sinne päätön, että klo 23.15 tänään (mä en tiiä, mikä päivä nyt on... :snotty: ) Kärppä pääsi jäljille... :saint:

Onko sitten pakko? Ei voi siirtää aamuun? ...kovilla pakkasilla meillä pitää suunnitella suihkuunmeno 2 tunnin viiveellä.... että sauna kerkee nostaa kylppärin lämpötilan 10-15 asteesta n. 30-40 asteeseen... B) Ihanaa kun on pelkästään puulämmitys |O

:| :| :| :|

...mulla on paha tapa kääntää lattialämmityskin isommalle... :snotty: :ashamed:

Mä oon siksi aina niin kauan kuumassa suihkussa, että sieltä pois tullessa on niin kuuma, et se viileämpi tuntuu kivalta ....vähän kuin tulis saunasta. =)

...tosin ukko on asiasta eri mieltä, kun se tykkäis kanssa pitkistä suihkuista, mut meidän lämminvesivaraaja on eri mieltä. :saint:

meillä ei lämmin vesi lopu, kun se tulee jotain putkea pitkin lämpimänä tänne...
Mutta kun se vähän viileämpi ei tunnu kivalta edes silloin kun on ollut suihkussa tai saunassa :x

Mä haluan kylpytakin, sellaisen mahdollisimman ison ja paksun mutta olen liian pihi ostamaan |O

Mutta... :snotty: Eihän niitä itse ostetakaan? :| Pistää miehen asialle... :whistle:

Mulla on kaksi. ...kiitokset vaan ukkoselle. :D

On se vielä. Vuodot on lakanneet eikä niitä paljon ollu alunperinkään. ...viikoista ei hajuakaan, viime ultrassahan se ei vastannut viikkojaan. Ois ollu menkkojen perusteella nyt 7+2, mut viikon verran ois jäljessä jos ois... Ens viikolla tiietään.

...odottamisen sietämättömyys... :hug:

...odottamisen sietämättömyys... :hug:

Mä oon jotenkin pelottavan hyvin sisäistänyt ja hyväksynyt jo asian... (tai niinhän mä ainakin nyt luulen...) Joku semmoinen stressinappula, joka oli pohjassa koko sen kaks viikkoa, kun noita vuotoja oli, laukes pois päältä, kun sain tietää, et tää on ehkä tuulimuna ja et sille ei sit mitään voi. Samalla tajusin, et ei auta yhtään stressata keskenmenoa, vaikka oiskin normaaliraskaus. ...hirmuisen paljon helpompi olo... Tai no.. Ainakin nyt. Ehkä ei enää sit, jos jotain oikeesti tapahtuu...

Mutta... :snotty: Eihän niitä itse ostetakaan? :| Pistää miehen asialle... :whistle:

Jos mies menisi ostamaan kyplytakkia, se varmaan lähtisi mielellään. ja tulisi kotiin mukanaan kasa tietokonepelejä, roolipelikirjoja ja muuta fantasiakirjallisuutta mutta ilman kylpytakkia |O

Kuulostaa hämärästi tutulta... Ihan kuin meillä ois joskus käynyt vastaavasti.. :saint:

Mutta siks sun pitääkin olla juoni. Pitää pyytää sitä joululahjaksi, jolloin ukon on pakko muistaa ostaa sullekin jotain (ja sit vaan nostetaan peukut pystyyn ja toivotaan parasta, että se muistaa, mitä sä toivoit...). :D

kannattaisko vanhat lasten haalarit laittaa myyntiin huutikseen vai jonnekin kirppikselle tai nettikirppikselle? Miten pääsee helpoimmalla :snotty:

Mun mielestä huutiksella pääsee. En vie enää mitään kirppikselle... :snotty:

Huutikseen, kun otat kerran kuvat ja teet ilmoituksen, sitä voi uusia ja uusia, jos ei heti menekään, mutta ei tarvi sen kummempaa. Kirppikselle se pitää hinnoitella, viedä sinne (sekä muut kamat, koska ei sitä pöytää muutamaa haalaria varten kantsi ottaa...), hakea pois ja mahdollisesti vielä uudestaan ja uudestaan. =)

En mä ole saanut koskaan joululahjoja siltä.. vaikka miten käskisin ja vihjailisin joten ei taitaisi tepsiä :(

:(

...mutta... synttärilahjaksi?

En mä ole saanut kyllä synttärilahjojakaan joten...

:o :o ...saako tyhmä kysyä, että onko teillä mahdollisesti joku sopimus... vai... :snotty:

Jos mies menisi ostamaan kyplytakkia, se varmaan lähtisi mielellään. ja tulisi kotiin mukanaan kasa tietokonepelejä, roolipelikirjoja ja muuta fantasiakirjallisuutta mutta ilman kylpytakkia |O

Kuulostaa hämärästi tutulta... Ihan kuin meillä ois joskus käynyt vastaavasti.. :saint:

Mutta siks sun pitääkin olla juoni. Pitää pyytää sitä joululahjaksi, jolloin ukon on pakko muistaa ostaa sullekin jotain (ja sit vaan nostetaan peukut pystyyn ja toivotaan parasta, että se muistaa, mitä sä toivoit...). :D

Ruokakaupassa näin käy takuuvarmasti. :D Mutta me ollaan sovittu jo vuosia sitten mihin toistemme lahjat liittyy, rakkaisiin harrastuksiin. Toimii.

kannattaisko vanhat lasten haalarit laittaa myyntiin huutikseen vai jonnekin kirppikselle tai nettikirppikselle? Miten pääsee helpoimmalla :snotty:

Huutikseen, kun otat kerran kuvat ja teet ilmoituksen, sitä voi uusia ja uusia, jos ei heti menekään, mutta ei tarvi sen kummempaa. Kirppikselle se pitää hinnoitella, viedä sinne (sekä muut kamat, koska ei sitä pöytää muutamaa haalaria varten kantsi ottaa...), hakea pois ja mahdollisesti vielä uudestaan ja uudestaan. =)

Varmaan todella tyhmä kysymys mutta onko huutiksessa iso riski tulla huijatuksi? Siis kuinka luotettava systeemi se on?

Ei myyjänä. Siis jos et lähetä tavaraa ennen kuin maksu on sulla, niin eihän siinä sitten sen kummempaa... Siis turvaat sen, et rahat on ensin sulla ennen kuin tavara lähtee. Toki tässä maailmassa on vaikka minkälaista tallaajaa, mut periaatteessa ei sulla sen suurempaa riskiä ole. :)

Varmaan todella tyhmä kysymys mutta onko huutiksessa iso riski tulla huijatuksi? Siis kuinka luotettava systeemi se on?

Kirppikselle mä voisin viedä ne haalarit mun äidin pöytään, kun se aikoo mennä myymään jotain rojujaan jossain välissä. joten se pöytä ei maksaisi mulle mitään :)

Myyjähän siinä vahvimmilla on kun maksetaan ensin ja lähetetään sitten kun näkyy tilillä. Mie ainakin oon ihan reilusti saanut tuotteet joista olen maksanut. Olen kyllä etukäteen ennen huutoa menneitten kauppojen palautteet vakoillut...

Yhteistyössä