Arvon Apinat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IceRoyal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kärsäpärstäiselle vielä:

On siellä kyllä kaikenlaista tallaajaa, jotka kyselee vaikka mitä ihme pikkutietoa (kuten kengänkoron pinta-alaa... =) ) mut tee mahdollisimman tarkka kuvaus tuotteesta. Ota monta kuvaa, varsinkin, jos on joitain huomautettavia kohtia (vaikka toki myös kaikista hyvistä puolista), niin ei siinä sen kummempaa (yleensä ) ole. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Ei myyjänä. Siis jos et lähetä tavaraa ennen kuin maksu on sulla, niin eihän siinä sitten sen kummempaa... Siis turvaat sen, et rahat on ensin sulla ennen kuin tavara lähtee. Toki tässä maailmassa on vaikka minkälaista tallaajaa, mut periaatteessa ei sulla sen suurempaa riskiä ole. :)

Saako ne mun henkilötiedot vai hoidetaanko ne jutut jotenkin anonyymisti? Mulla kun on hyvät syyt pitää yhteystiedot melko salaisina :|

Vasta kaupanteon jälkeen saa sun sen osoitteen, nimen ja puh. numeron, jonka oot huutikseen rekisteröiny. Sitä ennen pystyt toimimaan nimimerkillä. Eli vaik joku laittaiskin sulle yksityisviestin, voit vastata siihen huutiksen kautta ilman, että sun sähköpostiosoite tai nimitiedot tms. paljastuu. :)

Ei myyjänä. Siis jos et lähetä tavaraa ennen kuin maksu on sulla, niin eihän siinä sitten sen kummempaa... Siis turvaat sen, et rahat on ensin sulla ennen kuin tavara lähtee. Toki tässä maailmassa on vaikka minkälaista tallaajaa, mut periaatteessa ei sulla sen suurempaa riskiä ole. :)

Saako ne mun henkilötiedot vai hoidetaanko ne jutut jotenkin anonyymisti? Mulla kun on hyvät syyt pitää yhteystiedot melko salaisina :|

Kyllähän siinä tiedot tulee vaihdettua..(kaupan jälkeen). Pystyiskö kukaan sun ystävä/kaveri kauppaamaan sun puolesta?

Kärsäpärstäiselle vielä:

On siellä kyllä kaikenlaista tallaajaa, jotka kyselee vaikka mitä ihme pikkutietoa (kuten kengänkoron pinta-alaa... =) ) mut tee mahdollisimman tarkka kuvaus tuotteesta. Ota monta kuvaa, varsinkin, jos on joitain huomautettavia kohtia (vaikka toki myös kaikista hyvistä puolista), niin ei siinä sen kummempaa (yleensä) ole. B)

tämä on sitten sarjassa idioottimaisia kysymyksiä, mutta miten kuvataan heijastimellinen haalari nii nettei kuva ole täynnä heijastintäpliä? :snotty:

Kaikissa valokuvissa kun ne heijastimet näkyy sellaisina valkoisina laikkuina

Ootko koittanu niin, että valona on luonnonvalo ja salama poispäältä?

Alkuperäinen kirjoittaja Walas:

Kyllähän siinä tiedot tulee vaihdettua... Pystyiskö kukaan sun ystävä/kaveri kauppaamaan sun puolesta?

ei, mun tutuilla ei ole mun tietääkseni huutistunnuksia...

Haluatko salata vaan oman nimesi vai myös miehen nimen? ...jos teet miehen nimelle tunnukset? Muutenhan vois laittaa vaikka väärän etunimen, mut jos tahdot maksun pankkiin, saajan nimi pitäs olla aito... Ja tietty jos joskus tahdot ostaa jotain, lähetys tulis sulle väärällä etunimellä = tajuaisko posti kantaa sen perille asti (ne kun välillä osaa olla niin pilkun... öö... tarkkoja siitä nimestä...).

Ootko koittanu niin, että valona on luonnonvalo ja salama poispäältä?

joo, tai siis olen kuvannut lapsia päivällä pihalla ilman salamaa. mutta yleensä aina jossain kohtaa kuvaa on valkoinen heijastustäplä :/
tai en mä tiedä haittaako se jos niitä on kun jos kuvia on useampi niin silloinhan sen näkee eri suunnista (haalari nsiis)

Eipä se niin haittaa, jos kuitenkin näkyy haalarikin. :) Toinen kokeilunarvoinen vois olla sisällä ilman salamaa...

Haluatko salata vaan oman nimesi vai myös miehen nimen? ...jos teet miehen nimelle tunnukset? Muutenhan vois laittaa vaikka väärän etunimen, mut jos tahdot maksun pankkiin, saajan nimi pitäs olla aito... Ja tietty jos joskus tahdot ostaa jotain, lähetys tulis sulle väärällä etunimellä = tajuaisko posti kantaa sen perille asti (ne kun välillä osaa olla niin pilkun... öö... tarkkoja siitä nimestä...).

Miehen tiedot on ammatin takia salaisia B) Mutta mä voisin laittaa mun äidin vaikka myymään ne ja tekemään tunnukset, se kun roikkuu huutiksessa kaiket päivät katselemassa tavaroita, tai sitten koittaa ensin sitä kirppispöytää vaikka, jos äiti sen kerran on varaamassa :snotty:

:) ...vaikka huutiksessa saattais (tai sitten ei) saada paremman hinnan. Enemmän katsojia. :)

Mut nyt on pakko luovuttaa ja painua pehkuihin. Katotaan mitä tulee. Vaihdoin meille tänään yhteisen peiton kahden erillisen sijaan... Ukko kyllä jo sanoi, että ai sä nykyisin pärjäät ilman peittoa, vai? Lupaavaa, eikö? :saint:

Yhteistyössä