arvostele ullkönäkö

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3258107.jpg

Tämän kerran.

Miusta ihan normaalin näköinen,varmasti hymyillessään tosi nätti nainen.Kuvassa vaan vähä vakava ilme :/
Oma kuva profiilissa.. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3258107.jpg

Tämän kerran.

Miusta ihan normaalin näköinen,varmasti hymyillessään tosi nätti nainen.Kuvassa vaan vähä vakava ilme :/
Oma kuva profiilissa.. :ashamed:

Joo, sen näköinen että kun hymyilee niin valaisee koko nassun :)
Ja IhanaValo näyttää ystävälliseltä :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Tahtoo kovasti kommentteja, tällänen pöljä kuva! Ei ainaskaan mikään bilelook! :D
milladd5.th.jpg

Kaunis.
 

Yhteistyössä