Tottahan mä tiesin ruma olevani, mutta että niin ruma, että kukaan ei vaivaudu edes haukkumaan :snotty: |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:http://www.aijaa.com/v.php?i=3258107.jpg
Tämän kerran.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:http://www.aijaa.com/v.php?i=3258107.jpg
Tämän kerran.
Miusta ihan normaalin näköinen,varmasti hymyillessään tosi nätti nainen.Kuvassa vaan vähä vakava ilme :/
Oma kuva profiilissa.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:varo ettei noi kumit sula![]()
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Tässä on jotain Lindsay Lohanmaista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:profiilis
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:profiilis
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:profiilis
Nätti oot siekinSemmonen hienostuneen näkönen..
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:Tahtoo kovasti kommentteja, tällänen pöljä kuva! Ei ainaskaan mikään bilelook!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:profiilis
Nätti oot siekinSemmonen hienostuneen näkönen..
vai hienostuneen..oikeesti olen kyllä kaikee muuta..inhoan hienostuneisuutta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:profiilis
Koska sä oot nikkis muuttanu! Ja aina olet yhtä kaunis, ja sulla on ihanan erikoisen piirteet!
:wave:
Miksei mun nimimerkki tullu tohon?
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:profiilis
Koska sä oot nikkis muuttanu! Ja aina olet yhtä kaunis, ja sulla on ihanan erikoisen piirteet!
:wave:
Miksei mun nimimerkki tullu tohon?
nii-i..kukas sää oot![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:profiilis
Nätti oot siekinSemmonen hienostuneen näkönen..
vai hienostuneen..oikeesti olen kyllä kaikee muuta..inhoan hienostuneisuutta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja miltski:Tahtoo kovasti kommentteja, tällänen pöljä kuva! Ei ainaskaan mikään bilelook!![]()
![]()
Kaunis.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja miltski:Tahtoo kovasti kommentteja, tällänen pöljä kuva! Ei ainaskaan mikään bilelook!![]()
![]()
Kaunis.
susanna kuronen
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja miltski:Tahtoo kovasti kommentteja, tällänen pöljä kuva! Ei ainaskaan mikään bilelook!![]()
![]()
Kaunis.
susanna kuronen
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Hei, saako tänne postaa oman vähän vastaavan kuvan ku tuolla Nupulla?![]()
säkin siis keikistelet kesähelteelläb kumiasussa mummon puutarhakiikussa![]()
siitä vaan...kuva kehiin
Sussa on jotain miehistä..Alkuperäinen kirjoittaja Mä:http://www.aijaa.com/v.php?i=3258247.jpg
Antaa tulla vaan, kyllä mä kestän!![]()