mun on pakko laittaa tää nyt tänne..ihan mustana kirjottelen.ihan sama vaikka kaikki tietäs millanen reikä yks on.
miten teidän parisuhteessa ilmenee toisen arvostus ja kunnioittaminen?
meillä taas ton kaiken puuttuminen ilmenee toisen väheksymisenä ja halveksumisena.mies ei tee mitään meidä yhteisen kodin eteen,tulee ja menee miten sattuu.tekee pitkää päivää töissä,ja kotiin tullesaan huutaa kun en ole tehny valmiiksi ruokaa.sitten menee nukkumaan ja taas aamulla töihin.
3viimistä viikonloppua on viettänyt kaverinsa VANHEMPIEN luona!!sain kuulla että siellä on tän miehen kaverin pikkusisko jonka MUN mies on pyytäny mukaan porealtaaseen ym. ovat olleet siellä kaksistaan.
(kuulin miehen kaverilat,kun se kysyi että meneekö meillä vielä hyvin.Aloitti keskustelun sanoillaai te ootte sit viel yhessä???!! "olin vähän että
netissä lirkuttelee ties miten nuorille tytöille.
itse oon nyt vk 30 raskaana enkä jaksais tätä suhdetta enää yhtään.
nytkin mies on "äitinsä luona käymässä",mutta on se ihme kun anoppi soittelee ja kyselee poikansa perään kun ei kuulema vastaa puhelimeen.
jos ite yritän soittaa niin ei vastaa..
jos asiat tulee puheeksi niin kääntää ne AINA,jotenkin saa musta sen syypään.
heittäytyy samantien marttyyriks..
vtu tana perkle!!! |O |O
miks mä en osaa lopettaa tätä,en tiedä oonko pitkään aiakan rakastanu miestä enää :ashamed:
joo ja vittuilkaa vaan..ei tää pahemmaks muutu kuitenkaa enää
miten teidän parisuhteessa ilmenee toisen arvostus ja kunnioittaminen?
meillä taas ton kaiken puuttuminen ilmenee toisen väheksymisenä ja halveksumisena.mies ei tee mitään meidä yhteisen kodin eteen,tulee ja menee miten sattuu.tekee pitkää päivää töissä,ja kotiin tullesaan huutaa kun en ole tehny valmiiksi ruokaa.sitten menee nukkumaan ja taas aamulla töihin.
3viimistä viikonloppua on viettänyt kaverinsa VANHEMPIEN luona!!sain kuulla että siellä on tän miehen kaverin pikkusisko jonka MUN mies on pyytäny mukaan porealtaaseen ym. ovat olleet siellä kaksistaan.
(kuulin miehen kaverilat,kun se kysyi että meneekö meillä vielä hyvin.Aloitti keskustelun sanoillaai te ootte sit viel yhessä???!! "olin vähän että
netissä lirkuttelee ties miten nuorille tytöille.
itse oon nyt vk 30 raskaana enkä jaksais tätä suhdetta enää yhtään.
nytkin mies on "äitinsä luona käymässä",mutta on se ihme kun anoppi soittelee ja kyselee poikansa perään kun ei kuulema vastaa puhelimeen.
jos ite yritän soittaa niin ei vastaa..
jos asiat tulee puheeksi niin kääntää ne AINA,jotenkin saa musta sen syypään.
heittäytyy samantien marttyyriks..
vtu tana perkle!!! |O |O
miks mä en osaa lopettaa tätä,en tiedä oonko pitkään aiakan rakastanu miestä enää :ashamed:
joo ja vittuilkaa vaan..ei tää pahemmaks muutu kuitenkaa enää