arvostus,ja toisen kunnioittaminen?mitä miehen päässä pyörii?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
mun on pakko laittaa tää nyt tänne..ihan mustana kirjottelen.ihan sama vaikka kaikki tietäs millanen reikä yks on.
miten teidän parisuhteessa ilmenee toisen arvostus ja kunnioittaminen?

meillä taas ton kaiken puuttuminen ilmenee toisen väheksymisenä ja halveksumisena.mies ei tee mitään meidä yhteisen kodin eteen,tulee ja menee miten sattuu.tekee pitkää päivää töissä,ja kotiin tullesaan huutaa kun en ole tehny valmiiksi ruokaa.sitten menee nukkumaan ja taas aamulla töihin.

3viimistä viikonloppua on viettänyt kaverinsa VANHEMPIEN luona!!sain kuulla että siellä on tän miehen kaverin pikkusisko jonka MUN mies on pyytäny mukaan porealtaaseen ym. ovat olleet siellä kaksistaan.
(kuulin miehen kaverilat,kun se kysyi että meneekö meillä vielä hyvin.Aloitti keskustelun sanoillaai te ootte sit viel yhessä???!! "olin vähän että
netissä lirkuttelee ties miten nuorille tytöille.

itse oon nyt vk 30 raskaana enkä jaksais tätä suhdetta enää yhtään.
nytkin mies on "äitinsä luona käymässä",mutta on se ihme kun anoppi soittelee ja kyselee poikansa perään kun ei kuulema vastaa puhelimeen.
jos ite yritän soittaa niin ei vastaa..

jos asiat tulee puheeksi niin kääntää ne AINA,jotenkin saa musta sen syypään.
heittäytyy samantien marttyyriks..
vtu tana perkle!!! |O |O

miks mä en osaa lopettaa tätä,en tiedä oonko pitkään aikaan rakastanu miestä enää

joo ja vittuilkaa vaan..ei tää pahemmaks muutu kuitenkaa enää

oon jo kerran lopettanu aikasemmin tän suhteen,mutta en pääse tosta ihmisestä eroon.se saa aina puhuttuu ittensä takasin.

mulla tulee narsismista mieleen salkkari aaroeero :laugh: (en siis tiiä siitä juurikaan) vois käydä netissä lukemassa..oon jo pitkään miettiny yksikseen jäämistä (tai se oli jo alkuraskaudesta ajankohtanen kun mies ei halunnu lasta),en vaan osaa päästää irti!!ihminen on siitä tyhmä eläin ettei aina näe omaa parastaan vaikka se oli nenän edessä.
nytkin ukko on siellä "jossain" laitoin viestiä että millon meinaa tulla niin ilmotti vaan että yöks ehkä.eli tulee kun olen nukkumassa ja lähtee aamulla töihin.luulin ensin että nää harjotus supistukset johtuu työstä (oon saikulla kesiksen alkuun asti) mutta taitaapa johtua tosta pirun äijästä.

mun pari ystävää on elänyt narsistisen miehen kans ja läheltä sivusta seuraajana (ja ystäville tukena olleena ) voin sanoa,että miehestä eroon pääseminen on vaikeaa ellei itse ole tiukkana!Ja tosiaan,kannattaa lukea netistä vaikka tietoa..

oho!!katoin tietopankki.comista kaikki muista hyötyminen,keskipisteenä olo,uiden tarpeiden ja oikeuksien huomiotta jättäminen ym!!
loukkaantuu tosi helposti.siis ottaa ihan kuoleman vakavasti itteensä kun pikku lapsi jos sanoo jostain epäkohdasta..voi kiesus mihin mä oon itteni saanu..niin kauan on yritetty ettei tässä oikeen muuta voi kun sanoa heihei.oma pää hajoaa

:hug: jo itsesi ja vauvan hyvinvoinnin kannalta on tärkeää,että teet päätöksen (jos siihen päädyt ) ja pysyt siinä!Puhu avoimesti muutamille hyville ystäville asiasta ja he varmasti tukevat sinua.Kun en sinua tunne,niin vaikea neuvoa..mutta voimia sulle!

Narsistista pitää päästää eroon ennen lapsen syntymää. Yksikään narsisti ei mielestäni saa olla tekemisissä minkään elävän kanssa, jättää liian suuret vammat.

Mieti, mitä haluat ja suunnittele, miten siihen pääset. *sanoo narsistisen opettajan jatkopalkkauksen estänyt äiti*

Alkuperäinen kirjoittaja JonseredLaLoca:
Narsistista pitää päästää eroon ennen lapsen syntymää. Yksikään narsisti ei mielestäni saa olla tekemisissä minkään elävän kanssa, jättää liian suuret vammat.

Mieti, mitä haluat ja suunnittele, miten siihen pääset. *sanoo narsistisen opettajan jatkopalkkauksen estänyt äiti*
näinpä juuri...ja usein narsisti on ehtinyt "aivopestä" puolisonsa,jolloin hän ei näe, huomaa epäkohtia,niinkuin ulkopuoliset.

Kuullostaa siltä, että sä olet oikea miehellesi, mutta miehesi ei ole oikea sulle. Mieti tarkkaan, miten aiot tuota jaksaa senkin jälkeen, kun vauva on syntynyt, vai olisiko parempi pistää ukko ulkoruokintaan jo nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Kuullostaa siltä, että sä olet oikea miehellesi, mutta miehesi ei ole oikea sulle. Mieti tarkkaan, miten aiot tuota jaksaa senkin jälkeen, kun vauva on syntynyt, vai olisiko parempi pistää ukko ulkoruokintaan jo nyt.
sepä se,kun narsistin päähän on iskostunut ajatus;jos hän ei saa pitää puolisoaan,niin ei kukaan muukaan"..ja jos ap:n mies on narsisti,niin se ulkoruokintaan pistäminen on helpommin sanottu,kuin tehty!

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
sepä se,kun narsistin päähän on iskostunut ajatus;jos hän ei saa pitää puolisoaan,niin ei kukaan muukaan"..ja jos ap:n mies on narsisti,niin se ulkoruokintaan pistäminen on helpommin sanottu,kuin tehty!
Aivan, mutta se ei muutu yhtään sen hepommaksi sen jälkeen, kun lapsi on syntynyt.

Aivan, mutta se ei muutu yhtään sen hepommaksi sen jälkeen, kun lapsi on syntynyt.

Päinvasstoin. Lasta on helppo käyttää aseena...

Nyt en ymmärtänyt, mitä tarkoitit. Jos ap:n mies ei ole alunperinkään lasta halunnut, niin mahtaako tuo suhde muuttua yhtään sen paremmaksi lapsen syntymän jälkeenkään? No joo, elatusmaksuilla voi tietysti koittaa uhata, mutta muuten.....

en ole sitä väittänytkään..kuten aiemmin kirjotin,niin kahden kaverin taistelua "vapauteen" seuranneena se ei ole helppoa missään vaiheessa!Oli lapsia tai ei.En heidän asioistaan voi enempää kertoa,mutta kehottaisin ap:tä kertomaan asiasta ja/tai ottamaan yhteyttää naristien tukiryhmään..

Nyt en ymmärtänyt, mitä tarkoitit. Jos ap:n mies ei ole alunperinkään lasta halunnut, niin mahtaako tuo suhde muuttua yhtään sen paremmaksi lapsen syntymän jälkeenkään? No joo, elatusmaksuilla voi tietysti koittaa uhata, mutta muuten.....

Sitä, että vaikka ei lasta halunnutkaan, saattaa syntymän jälkeen syyllistää, jos ap haluaa ukon pois elämästään. "Huono äiti, jos isättömäksi aikoo lapsen tehdä..." Eli parempi laittaa äijä vaihtoon nyt, kuin vasta myöhemmin. Yhtä paljon kirpaisee, mutta lapsen kannalta parempi, ettei joudu narsistin vaikutusvallan alle.

Narsistit ovat mestarimanipuloijia. (oletan siis, että sellaisesta ON kyse)

Sitä, että vaikka ei lasta halunnutkaan, saattaa syntymän jälkeen syyllistää, jos ap haluaa ukon pois elämästään. "Huono äiti, jos isättömäksi aikoo lapsen tehdä..." Eli parempi laittaa äijä vaihtoon nyt, kuin vasta myöhemmin. Yhtä paljon kirpaisee, mutta lapsen kannalta parempi, ettei joudu narsistin vaikutusvallan alle.

Narsistit ovat mestarimanipuloijia. (oletan siis, että sellaisesta ON kyse)
Olen siis aivan samaa mieltä kanssasi =) Käsitin aiemmasta kirjoituksestasi, että ap:n olisi helpompi saada miehensä käyttäytymään kunnolla vedoten lapseen, mutta käsitin siis väärin.

Vaikkei ap:n mies haluaisikaan päästää ap:stä ja lapsesta irti, niin omaan asuntoon muuttaminen jo ennen lapsen syntymää on varmaan parempi ratkaisu kuin jäädä odottamaan sitä päivää, kun on pakko vauva kainalossa häipyä kuvioista ja yrittää sitten löytää jostain katto pään päälle itselleen ja lapselle.

Toivon voimia että jaksaisit hankkiutua siitä kumppanistas eroon.
Ajattele omaa terveyttäsi!
liikkuva54.gif

toi konekivääri-tyyppi hymiö sopii tähän tilanteseen kun suppo p.erseeseen nimittäin ukko kävi tuossa juttelemassa.oli ensin ihan kun mitään ei olis tapahtunukkaan,sitten sanoin että en mä rupea tähän,saa riittää.
rupes sitten loppuja kamojaan pakkaamaan,istui sohvalle ja rupes tuossa sitten itkemään ja selitti miten huono ihminen hän on.(on tehny tätä ennenkin,yrittää vetää huomion itteensä ja mut leppymään).en reagoinu tähän mitenkään vaan luin lehteä makkarissa :saint: .sitten kaikista paras,mies tulee kertomaan miten paljon rakastaa ja mitään parempaa maailmassa ei ole kun minä ja lapsi.kun en reagoinu siihenkään niin äijä sitten laittoi avaimensa pöydälle ja sanoi lähtevänsä.
sanoin vaan että "heihei"...sitten mitään sanomatta ukko otti kassin missä oli sen kamat (pakkasin valmiiks ettei tarvii kattoo sitä yhtään enempää) ja rupes purkamaan niitä.kaikki tavarat omille paikoilleen!!!
lähdin kauppaan ja mies istuskeli sitten parvekkeella kun omassa himassaan un tulin takasin.
kaiken huippu oli se kun sano tuossa että lähtee kotiin (siis äitin luokse) nukkumaan kun ei pysty täällä nukkumaan,kuulemma lian kuuma. :laugh:
voi jeesus että ihminen on sekasin!!

Tan ketjun luettuani vaikuttaisi silta, etta sun olis helpompi yksin. Jos miehesi kaytos on hanen kavereiden silmissa ollut sellaista, etta han ei olisi varattu, niin ehkapa han ei ole teidan suhteeseen niin sitoutunut, kuin sina.

Ei kannata alkaa soutaamaan ja huopaamaan eron ja yhteenpaluunsuhteen, vaan kerrasta poikki ja se siita. Ellei todella huomattavia muutoksia miehessa tapahdu.

Nain mina ajattelisin.

Pakkaa uudelleen, kun mies ei kerran ole kotona ja nosta kassi ulos ja ovi lukkoon.
Jos mies tulee vasta huomenna, voit järjestää itsesikin pois kotoa sillä välin. Olet muutaman päivän pois, että mies tajuaa, ettet aio ottaa sitä takaisin.

Se mihinkään äidilleen mennyt, vaan sinne poreamme naisen luo. Varmaan se kaveri, joka ihmetteli teidän yhdessä oloa, on nähnyt miehes seukkaavan sen toisen naisen kanssa ja siksi ihmetteli.

kuullostat siltä että olet valmis jättämään miehen.anna nyt paukkua kun olet voimissasi! älä anna sen enään sua puhua ympäri, ajattelet vaan heti että se fuulaa, niin jaksat eteenpäin.
hyvää kesää sinulle ja parempaa on tulossa!

Sun on varmasti vaikea ajatella tilannettasi ulkopuolisen silmin, mutta luepa tuo tekstisi itse ja mieti, miltä se kuulostaisi kun joku muu kertoisi moisesta käytöksestä oman miehensä taholta? Jos hän ei ole jo sua pettänyt (veikkaan että on) niin kova on aikomus, myöskin jatkaa moista käytöstä. Ehkä hän haluaa pitää sua jonain käytännöllisenä puolisona, mutta rakkautta hän ei varmasti sinua kohtaan tunne, jos edes tietää mitä sellainen tunne on, kun sinua noin kohtelee.

Yhteistyössä