Kävin tänään apteekissa tutkimassa ovulaatio testien hintoja. Niitä siinä vertaillessa,tuli myyjä kysymään tarvitsenko apua. Kyselin sitten testeistä jotakin ja myyjä sanoi ettei hän oikein tiedä, kun ei ole koskaan itse tarvinnut. Tokaisi vielä, että "Minä aikanaan olin niin hedelmällinen,että tulin tosi helposti raskaaksi. Ei tarvinnut kun vähän miehen alushousuja haistella niin heti tärppäsi."
Olin varmaan tämän näköinen
:xmas:
Kiva jos olisinkin pitempään jo lasta yrittänyt,eikä millään tärppää ja tämä sitten laukoo tämmöisiä. Jotenkin ei hirmu asiallista ollut apteekki tädiltä..
Olin varmaan tämän näköinen
Kiva jos olisinkin pitempään jo lasta yrittänyt,eikä millään tärppää ja tämä sitten laukoo tämmöisiä. Jotenkin ei hirmu asiallista ollut apteekki tädiltä..