asiallista käytöstä apteekissa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja labello
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

labello

Jäsen
22.03.2008
714
0
16
Kävin tänään apteekissa tutkimassa ovulaatio testien hintoja. Niitä siinä vertaillessa,tuli myyjä kysymään tarvitsenko apua. Kyselin sitten testeistä jotakin ja myyjä sanoi ettei hän oikein tiedä, kun ei ole koskaan itse tarvinnut. Tokaisi vielä, että "Minä aikanaan olin niin hedelmällinen,että tulin tosi helposti raskaaksi. Ei tarvinnut kun vähän miehen alushousuja haistella niin heti tärppäsi."
Olin varmaan tämän näköinen :o :xmas:
Kiva jos olisinkin pitempään jo lasta yrittänyt,eikä millään tärppää ja tämä sitten laukoo tämmöisiä. Jotenkin ei hirmu asiallista ollut apteekki tädiltä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja labello:
Kävin tänään apteekissa tutkimassa ovulaatio testien hintoja. Niitä siinä vertaillessa,tuli myyjä kysymään tarvitsenko apua. Kyselin sitten testeistä jotakin ja myyjä sanoi ettei hän oikein tiedä, kun ei ole koskaan itse tarvinnut. Tokaisi vielä, että "Minä aikanaan olin niin hedelmällinen,että tulin tosi helposti raskaaksi. Ei tarvinnut kun vähän miehen alushousuja haistella niin heti tärppäsi."
Olin varmaan tämän näköinen :o :xmas:
Kiva jos olisinkin pitempään jo lasta yrittänyt,eikä millään tärppää ja tämä sitten laukoo tämmöisiä. Jotenkin ei hirmu asiallista ollut apteekki tädiltä..

No eipä kyllä. Käy tiputa palautelappua apteekin postilaatikkoon!
 
Mä menin ihan lukkoon, en tajunnut mitän nasevaa edes sanoa. Taisin korkeintaan sanoa jotain tyyliin "aha". Oli semmoinen keski-ikäinen täti ihminen se.. En sitten edes niitä testejä ostanut, sanoin että joo no katsellaanpas nyt ja lähdin pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Eih'n tuo asiallista ollut, mutta tuskin ilkeyttään sanoi. Oli varmaan sellainen hölösuu

Tuskin se sitä ilkeyttään sanoikaan,ajattelemattomuuttaan kenties,mutta mutta... Pääsee kai sitä jokaiselta joskus sammakoita suusta....
:kieh:
 

Yhteistyössä