Asioita joita haluisin tehdä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HoitoonVaan

Aktiivinen jäsen
01.12.2006
8 566
0
36
Kymenlaakso
Muutama asia mitä niin kovasti haluisin tehä mutta jotka vaan jää tekemättä päivä toisensa jälkeen:

1. Piirtää. Kun ois vaan aikaa ja rauhaa että vois keskittyä.

2. Lukea. Kun ois vaan aikaa ja rauhaa että vois keskittyä. Ja kun ois aikaa käydä siellä kirjastossa että ois lukemista sit kun joskus mystisesti on se hetki - kuten nyt.

3. Puunata, viilata ja lakata kynnet kauniiksi. Mut jos alan sitä tekeen niin taatusti joku kiljahtaa tuolta sänystä ja on lakat pilalla kun pitää sännätä...

4. Mennä piitkälle koiralenkille metsään kullan kanssa, ilman kiirettä takasin.

5. Mennä rauhassa, ilman omantunnon tuskia ulos nauttimaan vaik lasilliset tai leffasta kullan kanssa.

Noh.. eiköhän näitä vielä joskus ehdi. Nyt vaan niin kaipaa tollasia... Mitä teillä muilla on mielessä?

Käydä uimassa, harrastuluontoisesti.
Joogata.
Opiskella venäjää.
Katsoa leffoja.
Lukea.
Möyriä puutarhassa, ihan niin pal ko sielu sietää...
Olla omissa aatoksissa.
Kuunella OMAA musaa, kovaa ja korkealta.
Vaan olla.

- Lukea enemmän
- kuunella musiikkia
- Tavata useemmin vanhempiani
- Käydä kirjastossa

Haluaisin vaan olla rauhassa omassa kodissani.

Eli sama homma kuin ap:lla. koko ajan pitää olla hälytysvalmiudessa. Mitään semmoista mitä ei voi sekunnissa jättää käsistään, ei kannata alkaa tehdä.

Eniten kaipaan lukemista. Siis semmoista lukemista, että lukee koko kirjan kerralla. no jos on 1000 sivua niin kahdella kerralla.

- Lukea. Kirjahyllyyn on kerääntynyt lähes 50 kirjaa mutta niiden lukemiseen ei ole aikaa tällä hetkellä

- Kävellä. Tällä hetkellä voin kävellä noin 200m väsymättä ja aiemmin olen nauttinut kun olen saanut kävellä pitkiäkin lenkkejä ilman määränpäätä.

- Mennä baariin. Eli palata töihin. Joka kerta kun kävelen entisen työpaikkani ovesta sisään tuntuu rinnassa niin paha pisto siitä että jouduin hommat lopettaa.

- Löytää parisuhteen mikä kestäis. Olen kahdesti ollut naimisissa ja liitot ovat päättyneet väkivaltaisuuden takia. Niiden jälkeen pitkä (6 vuotta) parisuhde kariutui välimatkan ja mun sairauteni takia. Olisi kiva löytää se toinen puolisko jota mun fysiikkani ei haittais.

- Tanssia. Vuosia sitten raskauskilot karisi kun muksu sylissä tanssin musiikkikanavan tahtiin.

Haluaisin tällä viikolla:

- kitata kaikki ruuvinreiät kahteen kertaa, hioa siinä välissä ja sitten pohjamaalata makkarin seinät

- maalata valmiiksi yhden hyllyn, että saisin sen kiinnitettyä pukuhuoneen seinään vihdoin ja viimein

- imuroida auton

- mennä esikoisen kanssa kahdestaan jonnekin, vaikka uimaan.