askelmittarista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja korvapuusti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

korvapuusti

Jäsen
18.06.2005
688
0
16
teillä joka askelmittari käytössä:

käytättekö myös sisällä (kotona)?
kuinka monta askelta saatte kokoon päivässä suunnilleen?

mä en käytä kun ulkona, jotenkin tuntuu tyhmältä käyttää sisällä kun ottaa niin pieniä askeleita niin eihän ne kuntoa kohota ;)

n. 10 000 askelta saan kokoon päivässä, joskus vähän vähempi ja joskus taas enempi...

Ihan sisällä ja ulkona..Mutta ei joka päivä ees 10 000, jos oon käyny tunnin lenkillä, ni sit askelia about 12 000...
Aika vähäks yleensä jää...

Kandee pitää sisälläkin.Mutta tosi hienosti liikut, jos saat ulkona noin paljon. :)
Kokeileppa ihan piruuttas, että kuinka paljon sit askelia tulee.

Heip! Aluksi käytin myös kotona ja töissä, kunnes rupesin vähän seurailemaan värkin toimintaa. Askeleita kilahti ruutuun varmaan 10 kun kävin veskissä ja laskin farkut alas :whistle:
Joten koin tuon mekaanisen värkin niin epäluotettavaksi, että päätin käyttää sitä vain oikeassa liikkumisessa eli lenkillä :)

Minä en edes kehtais laittaa mittaria töihin, ku mulla on niiiiiiin toimistotyötä kuin vaan olla voi! Varmaan tulee sata askelta työpäivän aikana jos sitäkään.. mitä nyt vessassa välillä käy :laugh: Kävelen muutenkin liian vähän hyötyliikuntana, voisin kyllä petrata kovasti! Pitäiskö sittenkin ottaa se mittari, jos vähän auttais ku muuten hävettää jos kävelee päivässä vaan muutaman askeleen..

Yhteistyössä