astetta parempi äiti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja \o/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

\o/

Vieras
Minä olen parempi äiti kuin te muut äidit yhteensä! Tapani hoitaa lasta ovat juuri ne oikeat ja ihan säälittää nähdä teidän muiden vauvaparat, kun niin huonosti heitä hoidatte. Tekisin kaikki juuri päinvastoin kuin te muut. En koskaan voisi tehdä niinkuin te. En pystyisi elää itseni kanssa jos tekisin. Millainen äiti tekee niin?

Tunnistatko itsesi?

palasin juuri kahden päivän ulkomaille suuntautuneelta työmatkalta. sitä ennen, tunnustettava on, olen viettänyt tällä palstalla ihan liikaa aikaa. nyt kun sai ajatukset niin muualle ja tänä aamuna lukaisin pikaisesti tätä palstaa, niin kyllä tuli heti pahalle tuulelle. tämä palsta tihkuu ap:n kuvaamaa asennetta ja tällä päätöksellä en lue edes enää muita kuin oman kuukauteni ketjua.

Kyllä hävettää olla nainen, kun naisista tällaisia susia toisileen kuoriutuu lapsen saatuaan. Oksettavaa.

On kai niin helppo täällä anonyymina arvostella toisia, mutta mitä siitä oikein itselle saa? Eri asia jos puuttuu sellaiseen käytökseen, josta on lapselle vaaraa, mutta muuten kyllä aivan järkyttää, miten arvostellaan ja kritisoidaan toisten valintoja, ilman että edes tiedetään kaikkia taustoja.