Astiakaappiin/vitriiniin maito- vai tavalliset lasit?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihamieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ihamieli

Aktiivinen jäsen
11.11.2006
5 505
1
36
En osaa päättää kumpi olisi kivempi saada puiseen astiakaappiin, joka on olohuoneessa: lasit kirkkaina vai maitolaseina. Mielipiteitä, ja perustelujen kanssa mielellään. Astiat ovat Illusian tarjoiluosia, laseja, maljakoita ja sen sellaista.
 
Minä olen miettinyt sellaistakin mahdollisuutta, että osa olisi maitolasia, ja ylhäällä tavallista, ja siellä voisi olla vähemmän käytetty "taidelasi" näkyvillä. Mutta onkohan liian levotonta? Alas tulee laatikostot kuitenkin, eli sitten olisi kolmea "pintaa" siinä.
 
Minä olen miettinyt sellaistakin mahdollisuutta, että osa olisi maitolasia, ja ylhäällä tavallista, ja siellä voisi olla vähemmän käytetty "taidelasi" näkyvillä. Mutta onkohan liian levotonta? Alas tulee laatikostot kuitenkin, eli sitten olisi kolmea "pintaa" siinä.

Ehkä liian "kirjavaa" varsinkin jos taidelasi kovin "vääristää" eli aaltoilee...Lundia aika yksinkertainen malli, siis hyvällä tavalla, itse laittaisin kirkkaan. Saahan ne ylähyllylle ja taakse sellaiset esineet joita ei halua tuoda esille?Makuasia :)
 
Ehkä liian "kirjavaa" varsinkin jos taidelasi kovin "vääristää" eli aaltoilee...Lundia aika yksinkertainen malli, siis hyvällä tavalla, itse laittaisin kirkkaan. Saahan ne ylähyllylle ja taakse sellaiset esineet joita ei halua tuoda esille?Makuasia :)

Korkeutta tulee olemaan se kaksi ja puoli metriä, laatikoita varmaan joku 80 cm lattiasta, eli korkeutta riittää. Pitää varmaan antaa Lundia-kaupassa myyjien suosittaa jotain.
 
Niin melko iso ala lasia ja laatikosto vie oman osansa näkymästä...Mutta varmasti saat hyviä vinkkejä asiantuntijoilta. Ja onhan se oma silmä kuitenkin tärkein, kun niitä esineitä katselee päivästä toiseen, että omaan tuntemukseenkin on luotettava =)
 

Yhteistyössä