Joo. Siis mulla on astianpesukone. Muutossa siitä hajosi pohjasta ne sellaiset muoviset ruuvattavat "jalat", joilla sitä saa nostettua ja laskettua. Tai näistä jaloista hajosi muistaakseni kolme, sitä konetta ei saa siis nostettua ylöspäin. No, nyt se kone on paikallaan, ja se ei tietenkään ole tarpeeksi korkea täyttämään koko sitä koloa joka sille tiskipöydän alla on. Näin se astianpesukoneen yläreuna jaa n. 10-15cm tiskipöydän reunan alle. Aikaisemmassa kodissa tää kone oli kiinnitetty tiskipydän alareunaan kiinni, ja niin ollen se pysyi tukevasti siinä paikallaan.
No, nyt ongelma on siis se, että kun se astianpesukone vaan seisoo paikallaan, eikä ole kiinnitettynä minnekään, niin se kallistuu, jos siellä on paljon painoa alakorissa, ja se on he***in ärsyttävää.
Miten, oi miten, tästä ongelmasta pääsee eroon? Mä haluan sen jotenkin kiinni jonnekin, että mä saan rauhassa täyttää ja tyhjentää konetta ilman että tarttee pelätä että se kaatuu.
No, nyt ongelma on siis se, että kun se astianpesukone vaan seisoo paikallaan, eikä ole kiinnitettynä minnekään, niin se kallistuu, jos siellä on paljon painoa alakorissa, ja se on he***in ärsyttävää.
Miten, oi miten, tästä ongelmasta pääsee eroon? Mä haluan sen jotenkin kiinni jonnekin, että mä saan rauhassa täyttää ja tyhjentää konetta ilman että tarttee pelätä että se kaatuu.