Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jalava:rastila, kontula, kurkimäki, jakomäki.. nyt ainakin ekaks tulee mieleen..![]()
vuosaari ok paikka ainakin oli, silloin oli viel paljon mettiä ja kivoja ulkoilureittejä.. nyt en tiiä kun sitä satamaa sinne..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ITÄ-HELSINKI ON JUST PARAS PAIKKA
Muutatko Helsinkiin,wau?Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:tä olis mulle todella tärkeää ja toivon pikaisia vastauksia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:en koko helsinkiin. enkä kovin lähelle sitä
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Muutatko Helsinkiin,wau?Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:tä olis mulle todella tärkeää ja toivon pikaisia vastauksia![]()
![]()
En siis itse ole asunut noissa kaikissa paikoissa vaan olen tehnyt listauksen tuttujen puheiden mukaan. Joka paikassa täällä niitä hörhöjä ei siitä pääse mihinkään. Itse etsisin asuntoa aktiivisemmin metro radan varrelta mutta helpommin ehkä saa ns. reunoilta. Ilmeisesti haet kaupungilta asuntoa.... Valitettavasti kauheen ronkeli et voi olla....Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Maunula OK
Oulunkylä OK
Veräjämäki (K) ?
Torpparimäki ?
Viikinmäki ?
Viikki (K) OK
Pihlajisto ?
Savela OK
Pihlajamäki ?
Pukinmäki OK
Ylä-Malmi OK
Ala-Malmi OK
Tapaninvainio OK
Tapanila OK
Fallkulla ?
Siltamäki (K) ?
Tapulikaupunki ?
Puistola ?
Jakomäki ?
Länsi-Herttoniemi OK
Herttoniemen satama (K) OK
Roihuvuori OK
Jollas ?
Laajasalo ?
Marjaniemi, Itäkeskus OK OK
Puotila (K) OK
Puotinharju OK
Myllypuro ?
Kontula ?
Kivikko (K) OK
Kurkimäki (K) OK
Vesala ?
Mellunmäki OK
Keski-Vuosaari ?
Rastila ?
Meri-Rastila OK
Kallahti (K) ?
sanottavaa näistä?
Alkuperäinen kirjoittaja mieti että:Mikä on tärkeää? Sijainti keskustassa (jolloin pienempi asunto ehkä) vai kauempana (jolloin ehkä varaa isompaan asuntoon)? Millä kuljet? Valitsetko metroreitin tai ratikan varrelta? Haluatko asua lähellä jotain ostoskeskusta? Miten tärkeää on ympäristön rauhallisuus? Kerro mitä näistä arvostat ja sitten varmaan joku osaa ehdottaa paremmin.