K
kummissaan olen kyllä
Vieras
Onko kellään moisesta kokemusta et kun tehdään se vuosittainen tarkastus niin tekevät jonkun 6kk eteenpäin ennakoivan laskutus systeemin et jos on tiedossa jotain tuloja niin ne vaikuttaa koko vuoden asumistukeen.
Ite jään pian äitiyslomalla ja saan palkkaa hieman tuolta alkuajalta niin heti sieltä ukko soitti ja teki jonkun kauhean laskelman et tos pienitulosen asumistuki laskee satasen kuukaudessa.Ja koskee siis koko vuotta.
Vielä päätteli itse kuinka paljon minä "tienaan" ja sehän meni viikkokaupalla mönkään.
Koitin ehdottaa et toimitan palkkakuitit kyseiseltä ajalta kun saan sitä pientä palkkaani mut ei kuulemma käy.
Aivan höpöksi mennyt tuo homma.
Miksei muka vois niiltä kuukausilta ilmoittaa omat tulonsa vaan köyhälle tekevät noin et tavallaan kärsii koko vuoden.
Ite jään pian äitiyslomalla ja saan palkkaa hieman tuolta alkuajalta niin heti sieltä ukko soitti ja teki jonkun kauhean laskelman et tos pienitulosen asumistuki laskee satasen kuukaudessa.Ja koskee siis koko vuotta.
Vielä päätteli itse kuinka paljon minä "tienaan" ja sehän meni viikkokaupalla mönkään.
Koitin ehdottaa et toimitan palkkakuitit kyseiseltä ajalta kun saan sitä pientä palkkaani mut ei kuulemma käy.
Aivan höpöksi mennyt tuo homma.
Miksei muka vois niiltä kuukausilta ilmoittaa omat tulonsa vaan köyhälle tekevät noin et tavallaan kärsii koko vuoden.