Asumistuen vuositarkastus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummissaan olen kyllä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kummissaan olen kyllä

Vieras
Onko kellään moisesta kokemusta et kun tehdään se vuosittainen tarkastus niin tekevät jonkun 6kk eteenpäin ennakoivan laskutus systeemin et jos on tiedossa jotain tuloja niin ne vaikuttaa koko vuoden asumistukeen.

Ite jään pian äitiyslomalla ja saan palkkaa hieman tuolta alkuajalta niin heti sieltä ukko soitti ja teki jonkun kauhean laskelman et tos pienitulosen asumistuki laskee satasen kuukaudessa.Ja koskee siis koko vuotta.

Vielä päätteli itse kuinka paljon minä "tienaan" ja sehän meni viikkokaupalla mönkään.

Koitin ehdottaa et toimitan palkkakuitit kyseiseltä ajalta kun saan sitä pientä palkkaani mut ei kuulemma käy.

Aivan höpöksi mennyt tuo homma.

Miksei muka vois niiltä kuukausilta ilmoittaa omat tulonsa vaan köyhälle tekevät noin et tavallaan kärsii koko vuoden.
 
voithan sä sitten ku ne tulot laskee niin viedä uudet tulotiedot niin nostavat sen asumistulon taas. Ainahan niille muutenki pitää ilmoittaa tulojen muuttumisesta. Kelan kans pitää tunnetusti tapella joka sentistä.
 

Yhteistyössä