Asun helsigissä rapussa jossa on 12 asuntoa ja ainoastaan meille tulee hesari..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lukija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Yhteistyössä