poppaliina Aktiivinen jäsen 07.03.2008 7 502 1 36 Addis Ameeba 20.02.2009 #76 Hm, mä voisinkin harkita tilaamista jos sais tosi halvalla! Sillähän vois lämmittää jo mukavasti taloa :heart:
Hm, mä voisinkin harkita tilaamista jos sais tosi halvalla! Sillähän vois lämmittää jo mukavasti taloa :heart: