asunto nopeasti turusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiire
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Laita nettiin ilmoituksia ja Turun sanomiin. Kaikki yksityiset eivät tarkasta luottotietoja. Saat myös sossun/kaupungin kautta siinä tapauksessa että olet jo turkulainen ja jäämässä asunnottomaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja kiire:
en oo turkulainen, haluan vaan poi nykyiseltä asuinpaikaltani väkivaltasen miehen takia, riitaisa ero jne..

Oisko sulla työpaikka turus? Silloinkin kaupungilta voi saada ja luottohäiriöinen myös jos ei ole vuokrarästejä.. Mut laita niitä ilmoituksia, minkä kokoista haet?

kodinhoitotuella oon ei siis työpaikkaa, mun alalla on kuulemma kyllä siellä duunia. Ystäviä ois siellä ja muutenkin tuttu kaupunki, tahdon vaan äkkiä pois.. ei kiva pelätä...
Haen isoa kaksiota tai kohtuuhintasta kolmioa, meitä on kaksi, minä ja poika.

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Laita nettiin ilmoituksia ja Turun sanomiin. Kaikki yksityiset eivät tarkasta luottotietoja. Saat myös sossun/kaupungin kautta siinä tapauksessa että olet jo turkulainen ja jäämässä asunnottomaksi.

Mihin netissä voi laittaa ilmotuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
TVT/Lehtolaakso.

Näissä ei haittaa luottotiedottomuus kunhan ei johdu vuokrien maksamattomuudesta. Suosittelen.

kyllä haittaa ainakin jos ei ole jo Turkulainen.

Ei ainakaan haitannut mun tapauksessa.. Sain asunon tosi nopeasti kun muutin Helsingistä Turkuun. Ai niin ja olen yh!

Alkuperäinen kirjoittaja Cara-:
TVT/Lehtolaakso.

Näissä ei haittaa luottotiedottomuus kunhan ei johdu vuokrien maksamattomuudesta. Suosittelen.

Ei ainakaan haitannut mun tapauksessa.. Sain asunon tosi nopeasti kun muutin Helsingistä Turkuun. Ai niin ja olen yh!

oliko sulla työpaikka?

Alkuperäinen kirjoittaja Cara-:
TVT/Lehtolaakso.

oliko sulla työpaikka?

ei, oon äippälomalla..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitti vastauksista. Enköhäm mä jostain asunnon saan...

oiskos turvakoti mitään jos sinne yrittäisit näin ensin päästä ja sitäkautta sitä asuntoa saada? jos kerta väkivaltanen mies ja riitaisa ero?

Yhteistyössä