K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kiire:en oo turkulainen, haluan vaan poi nykyiseltä asuinpaikaltani väkivaltasen miehen takia, riitaisa ero jne..
Alkuperäinen kirjoittaja mie:soita lehtolaaksoon!! se vuokraa turun kaupungin vuoksra asuntoja!!
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Laita nettiin ilmoituksia ja Turun sanomiin. Kaikki yksityiset eivät tarkasta luottotietoja. Saat myös sossun/kaupungin kautta siinä tapauksessa että olet jo turkulainen ja jäämässä asunnottomaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:TVT/Lehtolaakso.
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:TVT/Lehtolaakso.
Näissä ei haittaa luottotiedottomuus kunhan ei johdu vuokrien maksamattomuudesta. Suosittelen.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:TVT/Lehtolaakso.
Näissä ei haittaa luottotiedottomuus kunhan ei johdu vuokrien maksamattomuudesta. Suosittelen.
kyllä haittaa ainakin jos ei ole jo Turkulainen.
Alkuperäinen kirjoittaja Cara-:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:TVT/Lehtolaakso.
Ei ainakaan haitannut mun tapauksessa.. Sain asunon tosi nopeasti kun muutin Helsingistä Turkuun. Ai niin ja olen yh!
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja Cara-:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:TVT/Lehtolaakso.
Ei ainakaan haitannut mun tapauksessa.. Sain asunon tosi nopeasti kun muutin Helsingistä Turkuun. Ai niin ja olen yh!
oliko sulla työpaikka?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kiitti vastauksista. Enköhäm mä jostain asunnon saan...