Asuntoa etsimässä, mikä sinusta näistä paras alue?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä kaikki suht samantyylisiä alueita... mun mielestä on eriasia asua vantaalla kuin järvenpäässä... päättäisin varmaan työn jne suhteen... Mutta jos ei väliä niin varmaa sitten asunnon perusteella.

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Mun mielestä kaikki suht samantyylisiä alueita... mun mielestä on eriasia asua vantaalla kuin järvenpäässä... päättäisin varmaan työn jne suhteen... Mutta jos ei väliä niin varmaa sitten asunnon perusteella.

sepä se, kaikki samantyylisiä, juuri sitä mitä haetaan mut kun ei osata päättää.. kaikissa olis kiva asunto nyt tarjolla mitä harkitaan ja pitäs päättää nyt mihin haluttais asettua. Työmatka ei paha vaikka missä näistä vaihtoehdoista asuis.. mut mikä sit kuntana paras vaihtoehto?
Vantaako..?

vielä kerran ylös jos joku olisi sieltäpäin ja osaisi neuvoa? ollaan siis muuttamassa kaukaa joten ei voida tulla sen kummemmin kiertelemään ja tutustumaan alueisiin vaan nyt pitäisi jo tehdä päätöksiä, kiertelyt on kierretty..

Järvenpää ei ole tuttu, mutta Rekola ja Kaleva ihan ok alueita molemmat. Olen asunut sekä Vantaalla että Keravalla, missä asun siis yhä, voisin sanoa että Keravalle plussana sen että hammaslääkäriin pääsee nopeammin kuin vantaalla :) Sama muidenkin terveyspalvelujen kohdalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ota mukaan katselmukseen Vantaan Rajakylä. Kivaa omakotitalo/rivarialuetta hyvine ulkoilumaastoineen.

Onko rajakylästä hyvät kulkuyhteydet? Kuin pitkästi matkaa jollekin juna-asemalle? Keravalla, kyrölällä ja rekolalla on kuitenkin juna-seisakit lähellä..

Ollaan totuttu suunnilleen tuon kaltaiseen paikkaan joten nuo alueet on kiinnostaneet sen perusteella mitä ollaan siellä ajeltu. Siksi haluttais jonnekin vastaavaan, pääasia et olis järvenpää-helsinki välillä, hyvien kulkuyhteysien varrella =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä mietiskelee:

sepä se, kaikki samantyylisiä, juuri sitä mitä haetaan mut kun ei osata päättää.. kaikissa olis kiva asunto nyt tarjolla mitä harkitaan ja pitäs päättää nyt mihin haluttais asettua. Työmatka ei paha vaikka missä näistä vaihtoehdoista asuis.. mut mikä sit kuntana paras vaihtoehto?
Vantaako..?

liputan järvenpään puolesta. :D onko sieltä kalevan asunnolta tosiaan lyhyt matka asemalle?

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä mietiskelee:

Vantaako..?

liputan järvenpään puolesta. :D onko sieltä kalevan asunnolta tosiaan lyhyt matka asemalle?

Mun mittapuun mukaan on lyhyt matka, esitteen mukaan kävellen 500metriä, kun käytiin paikanpäällä arvioin itse että olis lähemmäs kilometri mut ehkä asemalle on joku lyhyempikin tie sit olemassa =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mun mittapuun mukaan on lyhyt matka, esitteen mukaan kävellen 500metriä, kun käytiin paikanpäällä arvioin itse että olis lähemmäs kilometri mut ehkä asemalle on joku lyhyempikin tie sit olemassa =)

ok. kaleva on kyllä alueena tuttu, mutta enemmänkin autolla liikkunut, ja jotenkin olen aina kuvitellut, että sieltä olisi asemalla pidempi matka.

se kaleva tuntuu olevan iso alue, tää asunto on heti siinä kun keskustasta ajaa kalevaan päin. Jos tiedät sen lähikaupan siwan niin on ihan sen kulmalla.. siitä kun jatkoi vielä matkaa eteenpäin niin tuli vastaan nuorisotiloja ja muita mut ne on yhtä kaukana tästä asunnosta vastakkaiseen suuntaan kun tältä asunnolta oli matkaa asemalle..

Yhteistyössä