K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Mun mielestä kaikki suht samantyylisiä alueita... mun mielestä on eriasia asua vantaalla kuin järvenpäässä... päättäisin varmaan työn jne suhteen... Mutta jos ei väliä niin varmaa sitten asunnon perusteella.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ota mukaan katselmukseen Vantaan Rajakylä. Kivaa omakotitalo/rivarialuetta hyvine ulkoilumaastoineen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä mietiskelee:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Mun mielestä kaikki suht samantyylisiä alueita... mun mielestä on eriasia asua vantaalla kuin järvenpäässä... päättäisin varmaan työn jne suhteen... Mutta jos ei väliä niin varmaa sitten asunnon perusteella.
sepä se, kaikki samantyylisiä, juuri sitä mitä haetaan mut kun ei osata päättää.. kaikissa olis kiva asunto nyt tarjolla mitä harkitaan ja pitäs päättää nyt mihin haluttais asettua. Työmatka ei paha vaikka missä näistä vaihtoehdoista asuis.. mut mikä sit kuntana paras vaihtoehto?
Vantaako..?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä mietiskelee:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Mun mielestä kaikki suht samantyylisiä alueita... mun mielestä on eriasia asua vantaalla kuin järvenpäässä... päättäisin varmaan työn jne suhteen... Mutta jos ei väliä niin varmaa sitten asunnon perusteella.
sepä se, kaikki samantyylisiä, juuri sitä mitä haetaan mut kun ei osata päättää.. kaikissa olis kiva asunto nyt tarjolla mitä harkitaan ja pitäs päättää nyt mihin haluttais asettua. Työmatka ei paha vaikka missä näistä vaihtoehdoista asuis.. mut mikä sit kuntana paras vaihtoehto?
Vantaako..?
liputan järvenpään puolesta.onko sieltä kalevan asunnolta tosiaan lyhyt matka asemalle?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mun mittapuun mukaan on lyhyt matka, esitteen mukaan kävellen 500metriä, kun käytiin paikanpäällä arvioin itse että olis lähemmäs kilometri mut ehkä asemalle on joku lyhyempikin tie sit olemassa =)